فرماندهان حکومت از آمادگی برای مقابله با آشوب های سال ٩٩ صحبت میکنند

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفته است که “تجهیزات و زیرساخت ها در سطح کشور اعم از تکمیل و توسعه پادگان‌ها، ابزار و امکانات آموزشی مورد نیاز پادگان‌ها و تأمین تجهیزات تخصصی مورد نیاز و نیروی انسانی، سال ۹۹ را برای ما متناسب با افزایش تهدیدها سال مهمی قرار داده است”. او به تجربه سرکوب “دشمن” در سال ٩۶ و ٩٨ اشاره کرده و میگوید “باید خود را در حدی از آمادگی قرار دهیم که دشمن را از هرگونه تهدید و ایجاد ناامنی در داخل کشور منصرف کند و جرأت این کار را نداشته باشد و اگر هم اتفاق افتاد بتوانیم با راهبردها و رویکردهای اجتماعی و بازدارندگی با حداقل هزینه آشوب‌های احتمالی را جمع کنیم.”

فرمانده حکومت در واقع میگوید:
امکانات و تجهیزات تاکنونی برای کنترل شورش های بزرگتر در سال ۹۹ کافی نیست و نیروها و امکانات و آمادگی بیشتری برای سرکوب “دشمن” در سال جاری احتیاج دارند.
صدها هزار مردمی که در سال ۹۶ و تعداد خیلی بیشتری که در سال ۹۸ به خیابان آمدند را مانند همه سران حکومت دشمن میداند.
اعتراف میکند که اینهمه سرکوب و دستگیری و پرونده سازی و کشتار ۱۵۰۰ نفر در آبان ۹۸ مانع شورش های مردم نیست.

صحبت این سردار جنایتکار حکومت ادامه صحبت روحانی است که دو هفته قبل گفته بود با شورش ۳۰ میلیونی مواجهیم.

این صحبت ها قبل از هرچیز نشان میدهد که این خود جمهوری اسلامی است که از ترس دشمن ۳۰ میلیونی خواب ندارد. با وجود کشتار و شکنجه و زندان و اعدام یک آن هم آرامش ندارد و هر دم منتظر “شورشهای احتمالی” است. حکومتی تماما ورشکسته و شورش ۳۰ میلیون گرسنه آن واقعیتی است که به مهمترین مشغله حکومت و فرماندهان سرکوبگر حکومت تبدیل شده است.

ما هم باید برای شورشهای احتمالی آمادگی داشته باشیم. نه برای اینکه تنها تاکتیک های سرکوبگران را خنثی کنیم بلکه بدین خاطر که متحدانه و سراسری و سازماندهی شده دست به اعتراض بزنیم. سردار حکومت اذعان میکند که گستردگی اعتراضات موجب خستگی نیروهایشان شده و گفته راهش را پیدا کردند! اما حقیقت این است که نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی مانند هر نیروی سرکوبگری توان محدودی دارند و در صورتی که اعتراضات سراسری یکپارچه و سازماندهی و طولانی تر باشد و بویژه اگر با گسترش اعتصابات همراه شود این نیروها به شدت ریزش میکنند و بیش از هر کسی و بخشی از حکومت این سران حکومت خواهند بود که دست چپ و راست شان را قاطی خواهند کرد. جمهوری اسلامی میداند بر دنیایی از نفرت مردم حکومت میکند و از ترس سرنگونی به هر اقدام رذیلانه ای دست میزند اما این اقدامات نمی تواند مانع خیزش های عظیم تر مردم شود. همین حقیقت است که وحشت را دل حکومت کاشته است.
https://tinyurl.com/y8elud46

برای تماس با حزب، ارسال خبر و گزارش، همکاری و عضویت میتوانید با آدرسهای زیر تماس بگیرید:
واتس اپ: 00447435562462
کانال تلگرام حزب: @wpi_hkki
اینستاگرام: wpi91
پیامگیر تلگرام @wpi_tamas

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …