فروش هفت تپه 8 هزار میلیاردی به 10 میلیارد/ ماشین سازی تبریز را پنهانی فروختند

محمد دهقان نماینده مجلس حکوت از «طرقبه» گفته:مجتمع هفت تپه را دلالان دلار با پرداخت رشوه چند صد سکه خریداری کردند. این مجتمع 24 هزار هکتاری 8 هزار میلیارد تومان ارزش دارد که در ابتدا به 2600 میلیارد تومان و در نهایت به 10 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته شد که در حقیقت غارت صورت گرفته است.ماشین سازی تبریز را به قیمت 687 میلیاراد فروخته اند و واگذری ها به صورت پنهان

گزارش فارس: هفت تپه 24 هزار هکتار زمین دارد که در واگذاری به دو فرد جاعل و رشوه دهنده در حد چندصد سکه واگذار شده است. زمین هفت تپه اکنون حدود 8 هزار میلیارد تومان ارزش دارد که 2600 میلیارد تومان فروخته شده و آنهم به 900 هزار میلیارد تومان کاهش یافته و بازهم در آخر به 10 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته شد که در حقیقت فروشی نبوده بلکه غارت صورت گرفته است.

شرکت ماشین سازی تبریز را به قیمت 687 میلیاراد فروخته اند و واگذری ها به صورت پنهان و بدون نظارت انجام شده است و به مجلس اطلاع رسانی نشده است.
دهقان گفت: شرکت ماشین سازی تبریز شرکتی است که صنایع کشور به این شرکت وابسته است و دهها هزار ماشین در این شرکت ساخته شده است. مساحت زمین کارخانه این شرکت 126 هکتار است، 83 هزار و 500 متر زمین در منطقه ایلگلی تبریز که در بهترین منطقه شهر تبریز قرار دارد که ارزش هر متر آن حداقل 10 تا 15 میلیون تومان است و با این حساب ارزش واقعی آن 835 میلیارد تومان می شود که کل شرکت را 687 میلیارد تومان فروخته اند و قرار است تا مبلغ فروخته شده ظرف چندسال پرداخت شود. طبق گفته کسی که این شرکت را خریده است ، خرید از طریق مذاکره و پنهان بوده است نه مزایده و شخص خریدار اصلا اهلیت این کار را ندارد، اکنون هم در زندان است.

اینرا هم بخوانید

اختلاف نظر آمریکا و اسرائیل درباره زمان برنامه‌ریزی برای حکومت آینده غزه

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید اسرائیل به برنامه‌ای «دقیق و شفاف» برای آینده نوار غزه نیاز …