فعالانه به مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی نه بگوئیم!

انتخابات در جمهوری است معنایی ندارد. چون آزادی نیست. چون مردم حقی جز سرکوب شدن ندارند. حقی برای انتخاب نمایندگان واقعی خودشان ندارند. این نمایش چنان مسخره است که حتی “خودی های” کله گنده نظام هم نمی توانند کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی شوند. با اینحال سران نظام نکبت اسلامی از ما می خواهند که در این مضحکه شرکت کنیم. چرا که می خواهند برای خود و نظامشان مشروعیتی بدست آورند. نه ما به این انتخابات یعنی که ما مخالف قاطع نظام ضد انسانی اسلامی هستیم. نه فقط برایش مشروعیتی قائل نیستیم بلکه می خواهیم از شرش خلاص شویم.

کسانی که می گویند میان بد و بدتر باید یکی را انتخاب کرد شیاد و کلاهبردار سیاسی هستند. میخواهند همین بازی هر چهار سال یکبار تکرار شود و هر بار به مردم بگویند باید به بد در مقابل بدتر رای داد و به جناحی از این حکومت رضایت داد. نمی شود آزادی بیان و اندیشه و انتقاد نداشت و انتخابی کرد. نمی شود در زندانی به بزرگی ایران بود و انتخابی کرد. زندانبانان همه قاتل و جنایتکارند. همه شان آدمکش حرفه ای هستند. همه امتحان پس داده اند. نباید فریب ماله کشان جمهوری اسلامی را خورد.

نه فعال به مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی یعنی اینکه در کوچه و خیابان و مدرسه و محیط کار و دانشگاه راه بیفتیم و همه را قانع کنیم که در این نمایش مسخره شرکت نکنند. نه به انتخابات مسخره جمهوری اسلامی یعنی اینکه ما حاکمان جنایتکار را نمی خواهیم. نمی خواهیم از رای ما برای ادامه حیات پر از جنایت خود استفاده کنند. نه ما به این مضحکه یعنی نه به اعدام، نه به شکنجه و نه به زندان. نباید بگذاریم  که رای ما  سکویی برای ثروت اندوزی بیشتر مشتی مفتخور و انگل تبدیل شود. نه ما به  مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی یعنی اینکه ما آزادی و رفاه می خواهیم. به وعده های پوج راضی نیستیم.

دست به کار شوید و هر چه فعالانه تر برای بایکوت تمام و کمال مضحکه انتخاباتی جمهوری اسلامی بسیح و متحد شوید. میزان شرکت شما در این نمایش هر چه کمتر باشد حاکمان ستم کار ضعیف تر و بی روحیه تر خواهند شد. با نه فعال به این  مضحکه و عدم شرکت در آن عزم و اراده خود را برای خلاص شدن از نطام جهنمی اسلامی به نمایش بگذارید.

 

کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶- ۳ مه ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …