فعالیت 5هزار “موسسه قرآنی”. باندهای مفتخور وابسته به بیت رهبری

بیش از 20 میلیون نفر به نان شب محتاجند، هزاران مدرسه سیستم گرمایشی ندارند و تخریبی اند، هزاران نفر در گور ها می خوابند، میلونها نفر از دسترسی به دوا و درمان وبهداشت محرومند،، دزدی  وغارت و چپاوول باندهای حکومتی ابعاد افسانه ای به خود گرفته و…حکومت سرکیسه را برای تقویت و تحمیل صنعت جهل و خرافه مذهب شل کرده و صدها میلیاردتومان بودجه و هزینه برای این کار اختصاص داده است. این “اولویت” حکومت آدمکشان اسلامی سرمایه است.روزنه در این مورد گزارش ایرنا از فعالیت های باندهای مذهبی

ایرنا:حمید رضا شیخ ویسی  معاون رسیدگی به امورمؤسسات معاونت قرآن و عترت وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون 5هزار موسسه قرآنی در کشور فعالیت دارند.

 براساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور مجوز برای فعالیت موسسات قرآنی از طریق هیات رسیدگی به امور قرآن و عترت کشور با ادغام فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: حدود یک سال است که هیات رسیدگی به امورقرآن و عترت کشور تشکیل شده و تمام هماهنگی های لازم برای توسعه فعالیت موسسات قرآنی صورت گرفته است.
شیخ ویسی گفت: تمام موارد صدور مجوز الکترونیکی است و پس از استعلام و انجام مراحل قانونی ظرف سه یا چهارماه موسسات می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. این مسئول در خصوص وضعیت استان البرز اضافه کرد: براساس گزارش ها اکنون 70 موسسه درالبرز فعال است که در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نیز حضور پرشوری از این استان شاهد بودیم .
وی ادامه داد: بسیاری از رتبه های اول برتر این آزمون از البرز بود.

اینرا هم بخوانید

سخنگوی ستاد انتخابات رژیم مدعی شد۹۷ هزار و ۹۶۷ رای از ایرانیان خارج از کشور اخذ شده است

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات حکومت آراء اخذ شده از ایرانیان مقیم خارج از کشور …