فوت دو نفر دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کارخانه «چدن‌سازان مشفق» واقع در کاشان. چهار کارگر جان باخته و پنج کارگر دیگر مصدوم شده‌اند

ایلنا، دو نفر دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کارخانه «چدن‌سازان مشفق» واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان که در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان به همراه چندین کارگر دیگر بستری بودند، طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه فوت کردند.

پیش از این نیز دو کارگر در روز حادثه جان خود را از دست داده بودند.در عین حال گفته می‌شود وضعیت جسمی برخی دیگر از مصدومان وخیم است.

لازم به یادآوری است؛ عصر روز سه شنبه (۲۴مهرماه) در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی کارخانه «چدن‌سازان مشفق» کاشان، تا این لحظه چهار کارگر جان باخته و پنج کارگر دیگر مصدوم شده‌اند.

*در خبر دیگری ایلنا، دو کارگر ۳۷ و ۳۹ ساله که بعد از حادثه آتش سوزی پالایشگاه پارس پترو شوشتر به بیمارستان سوختگی آیت‌الله طالقانی در اهواز منتقل شده بودند، روز گذشته در بیمارستان جان باختند.  

از قرار، درصد سوختگی این مصدومان بالا بوده و درمان بی‌نتیجه مانده است.این حادثه سه مصدوم داشت که مصدوم دیگر زیر ۴۰ سال سن و ۳۶ درصد سوختگی داشت که با وضعیت پایدار و هوشیار و با رضایت شخصی برای ادامه درمان، ترخیص شد.

اینرا هم بخوانید

اسرائيل: تاکنون ۱۵۰۰ نیروی حزب‌الله در لبنان کشته‌اند

هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل مدعی است که از زمان تشدید درگیری‌ها با شبه‌نظامیان …