تورنتو: فیلسوفی با چنگالهای خونین! اعتراض به حضور عبدلکریم سروش در تورنتو!

سروش از سردمداران اصلی (ضد) انقلاب فرهنگی حکومت اسلامی در دهه خونین شصت است که منجر به اخراج دهها هزار استاد دانشگاه، معلم و دانشجو و دستگیری و شکنجه و اعدام تعداد زیادی شد.

عبدالکریم سروش، کسی که در کشتار هزاران انسان به جرم عشق به برابری و آزادی و انسانیت نقش محوری داشته است، همین امسال به تورنتو آمده بود تا در یک کتابخانه در باره “طریقت عشق” سخنرانی کند!

 در نتیجه اعتراض کمونیستها و مخالفین رژیم اسلامی در تورنتو، کتابخانه “فیرویو مال” سخنرانی  این همکار رسمی جمهوری اسلامی در قتل و کشتار آزادیخواهان را لغو کرد.

بعد از این شکست، سروش تلاش کرد در مکانهای اعلام نشده دیگری جلساتی برگزار کند، اما سه جلسه پیاپی او با اعتراض کوبنده کمونیستها و مخالفین رژیم روبرو شد وجلساتش به محل افشاگری علیه حکومت اسلامی و این همکار جنایتکار حکومت اسلامی تبدیل شد.

چندی پیش حضور سروش در کلن آلمان با افشاگریهای شدید کادرهای حزب کمونیست کارگری ایران باز هم به محلی برای محاکمه حکومت اسلامی و افشاگری در باره نقش او در دستگاه مخوف ستاد (ضد) انقلاب فرهنگی رژیم اسلامی تبدیل شد.

جناب فیلسوف آدمکش مجددا قرار است به تورنتو بیاید  و این بار تحت عنوان ” داروینیسم در ترازو” خودنمایی کند!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – شرق کانادا، تصمیم دارد محل حضور این خدمتکار خمینی جنایتکار را به محلی برای افشای نقش امثال سروش در ستاد “ضد انقلاب فرهنگی” برای تثبیت حکومت اسلامی تبدیل کند.

از همه مردم آزادیخواه و مخالف رژیم اسلامی دعوت میکنیم به این اعتراض بپیوندند. افشاگری و اعتراض علیه هر گونه تحرک از طرف هر بخشی از حکومت اسلامی و هر کسی که در تثبیت حکومت اسلامی نقش داشته است، بخشی از مبارزه مردمی است که امروز در سراسر ایران در مقابل حکومت اسلامی ایستاده اند.

از همین الان می شود و باید به کتابخانه فیرویو مال اعتراض کرد و مثل دوره قبل وادارشان کرد که جلسه وی را کنسل کنند. در غیر اینصورت، محل حضور عبدالکریم سروش را به محلی برای محاکمه جمهوری اسلامی و همکارانش مثل سروش تبدیل خواهیم کرد.

زمان جلسه: پنجشنبه 12 جولای 2018 ساعت 8 تا 10 غروب

مکان:  Fairview Library, Floor 4th, Room 3

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- شرق کانادا

تاریخ:‏شنبه‏، 30‏ ژوئن‏ 2018

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …