قتل تکان دهنده ۱۰ سوختبر طی ۴ روز در سیستان و بلوچستان

بنا بر خبر ها طی چهار روز گذشته یعنی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا کنون دستکم ده سوختبر با شلیک مستقیم ماموران نظامی و تعقیب گریز جاده ای جان خود را از دست داده اند. یکی از این قربانیان یک کودک ۱۷ ساله است.

ننگ ونفرت بر آدمکشانی که هر روز در این جامعه دست به جنایت میزنند و مردمی را که برای تامین فقیرانه ترین معاش دست بهسوختبری و کولبری میزنند، بیرحمانه کشتار میکنند. حزب کمونیست کارگری به خانواده ها و بستگان و دوستان این عزیزان تسلیت میگوید. 

جمهوری اسلامی بر سرعت و ابعاد آدمکشی اش شدت داده است. در ادامه اعدام ها و خبر ترور معلم معترض حسین مهدی پور در سیستان و بلوچستان، اکنون خبر از کشتار سوختبران رسانه ای میشود. حکومت توحش اسلامی دارد از مردم معترض سیستان و بلوچستان انتقام میگیرد. 

حزب کمونیست کارگری همه مردم در استان سیستان و بلوچستان را به همبستگی با خانوده های سوختبران جانباخته و اعتراض علیه این جنایت و اعدام ها و نسل کشی های حکومت جنایتکار در این کانون داغ انقلاب فرا میخواند. حزب مردم در تمام شهرها را به همبستگی با مردم سیستان و بلوچستان و حمایت از مبارزات آنان فرا میخواند. 

سیستان و بلوچستان یک کانون داغ انقلاب است و لحظه ایاعتراضات در آن توقف نداشته است. مردم در زاهدان با تجمعات و شعارهایشان علیه صد سال جنایت در این جامعه بپاخاسته اند و مورد حمایت همه مردم در سراسر کشور قرار دارند. نابود باد حکومت آدمکشان اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱ مه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

گزارشات تصویری از شرکت فعالین حزب کمونیست کارگری در مراسمها و تظاهراتهای اول مه در خارج کشور

این صفحه تکمیل میشود سوئد استکهلم سوئد مالمو سوئد گوتنبرگ آلمان فرانکفورت: برمن کاسل لایپزیک