قطعی طولانی مدت برق در چهار شهر گیلان

ایرنا،حسینعلی بستانی معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از قطعی طولانی مدت برق در چهار شهر آستانه اشرفیه، کوچصفهان، لشت نشاء و کیاشهر خبر داد.  اکنون چهار شهر آستانه اشرفیه و کیاشهر و همچنین کوچصفهان و لشت نشاء از توابع شهرستان رشت خاموشی طولانی مدت برق دارند.
در شهر رشت، مناطق روستایی سیاهکل و دیگر نواحی روستایی استان نیز قطعی برق داریم که طبق برنامه ریزی های انجام شده، در حال رفع مشکل هستیم. مشکل عمده در قطعی برق، اشکال بوجود آمده در پست های فوق توزیع برق است که اکیپ های برق رسانی در حال رفع مشکل هستند.
یم.

—————–

اخبار قبیل در این مورد

جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حال حاضر ۱۲۵ روستا با ۶۴ هزار مشترک در استان که به طور عمده در کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء و برخی مناطق آستانه اشرفیه است، بدون برق هستند.
وی یادآور شد: تا ساعت ۲۰۰ شب گذشته برق بیشتر نقاط پایدار بود اما بدلیل افزایش شدت بارش ها٬ سرما و یخبندان که عیب یابی و رفع آن را مشکل می کرد٬ تعداد مشترکان بی برق افزایش یافت. بارش برف در استان، رطوبت بالا به همراه باد موجب خاموشی هایی از آستارا تا نقاط مرکزی و شرق گیلان شد.آفتاب نیوز

اینرا هم بخوانید

تشکیل “پروفایل ژنتیک” برای فرزندان حاصل ازدواج مادر ایرانی و پدر خارجی

عباس مسجدی آرانی، رئیس سازمان پزشکی قانونی رژیم به ایلنا گفته است:برای شش هزار فرزند …