قطع برق زندگی مردم اهواز را مختل کرد

ایرنا:قطع برق و در پی آن قطع آب زندگی مردم کلانشهر اهواز مرکز استان خوزستان را مختل کرده است.

به گزارش ایرنا قطع آب ، برق و همچنین قطع و اختلال مخابراتی و اینترنتی در برخی مناطق زندگی ساکنان شهر اهواز را در نخستین روز هفته مختل کرده و روند فعالیت در این کلانشهر را از حالت عادی خارج کرده است.
علاوه بر تعطیلی ادارات ، بانک ها ومدارس ، بسیاری از شرکت های خصوصی و خدماتی نیز در کلانشهر اهواز به دلیل قطع برق قادر به فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان نمی باشند و همین امر مردم را خانه نشین کرده است.
توفان گرد و خاک نهم بهمن ماه در خوزستان نیز موجب قطع برق بسیاری از مناطق شهرستان اهواز شد.
هاشم بالدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان علت قطع برق اهواز و 10 شهرستان دیگر این استان را مه گرفتگی شبکه برق عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان نیز گفت: به رغم قطعی برق در اهواز و 10شهرستان دیگر استان مراکز ثابت تلفن در این شهرستان ها مشکلی ندارند.
حمیدرضا جلیلی افزود:تمام BTSهای تلفن همراه ،مراکز فوریت دار از قبیل اورژانس ها ، هلال احمر و سایر مراکز خدمات رسان فعال می باشد اما BTS سایر مراکز و مناطق در این 11 شهرستان پس از پنج ساعت از قطعی برق و با اتمام شارژ باطری ها به مرور زمان قطع می شوند.
وی افزود: قطعا این قطعی طولانی مدت برق باعث قطع خطوط تلفن همراه در شهرستان های یاد شده خواهد شد .
وی گفت:اینترنت 11 شهرستان یاد شده برقرار می باشد اما به دلیل قطع برق و نبود امکان روشن کردن مودم ها عملا اینترنت در این شهرستان ها با اختلال مواجه شده است.
وی بیان کرد: اینترنت اپراتور همراه اول برقرار اما اپراتورهای ایرانسل و رایتل در این شهرستان ها از مدار خارج شده اند.
برق در شهرستان های اهواز ، ماهشهر ، هندیجان ، آبادان ، خرمشهر ، باوی ، کارون‌ ،حمیدیه ،سوسنگرد، هویزه و شادگان از ساعت سه بامداد شنبه به دلیل رطوبت بالا و گرد و خاک قطع شده است.
قطع برق موجب تعطیلی ادارات،سازمان ها ، بانک ها و مدارس در 11 شهرستان خوزستان از جمله اهواز در روز شنبه شده است.

اینرا هم بخوانید

هشدار زندانیان کارزار «نه به اعدام» در مورد احتمال تسریع در اعدام‌ها در پی انتخابات

زندانیان کارزار «سه‌شنبه‌های نه به اعدام» در بیست و چهارمین هفته اعتصاب غذای خود، در …