مجلس خبرگان رژیم:مذاکره مجدد برجام خط قرمز نظام است

بیانیه پایانی اجلاسیه خبرگان رهبری رژیم امروز منتشر شده در این بیانیه آمده است :مذاکره مجدد برجام خط قرمز نظام است/درانتخابات ۱۴۰۰سیاه‌نمایی نشود.بخش هایی از این بیانیه برگرفته از مهر ضمیمه می باشد.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، همواره بر اصل «عزت، حکمت و مصلحت» استوار بوده و بر مذاکره و تعامل سازنده با جهان؛ به ویژه کشورهای منطقه تأکید دارد. لکن مذاکره مجدد با آمریکا بر سر مسائل توافق شده را خط قرمز نظام دانسته و مسائل دفاعی و موشکی خود را غیر قابل مذاکره می‌دانیم و تأکید می‌کنیم که با همدلی سران قوا و تبعیت مسؤولان محترم نظام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دفاعِ یکدل و یکصدا از عزت و استقلال کشور حتماً در برابر حربه‌های دشمنان پیروز خواهیم شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور پرشور در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ تأکید می‌کند به کارگیری شیوه‌های صحیح و منطقی در معرفی و تبلیغ کاندیداها و پرهیز از سیاه‌نمایی، روش‌های غیر شرعی و رعایت اخلاق از شرایط ضروری یک انتخابات شایسته و در طراز نظام اسلامی است و در چنین فضایی، امکان تشخیص اصلح فراهم می‌آید. اقدام هوشمندانه ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ تضمین کننده آینده روشن و تحقق پیشرفت و عدالت خواهد بود.

بی شک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤولان نظام، رفع مشکلات معیشتی و کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر است، اما موضوع گرانی و تورم که اکثریت مردم را آزار می‌دهد عزم و همتی مضاعف از سوی سران محترم قوا می‌طلبد تا با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر کاربردی، نسبت به مسأله اشتغال، رفع بیکاری و فقر، مبارزه با گرانی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی، بیش از پیش اهتمام داشته باشند. خصوصاً با اصلاح ساختار بودجه و توقف تزریق نقدینگی از سوی دولت و بانک مرکزی و افزایش مالیات بر عایدی سرمایه و مجموع درآمد و تلاش برای ثبات قیمت ارز و هدفمندتر شدن یارانه‌ها

اینرا هم بخوانید

“غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر در بغداد به ضرب گلوله کشته شد

تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که “غفران سوادی” معروف به ام فهد، اینفلوئنسر عراقی در …