محیط های کارقتلگاه کارگران.٧ فوتی و٤٢ زخمی در سه روز گذشته

محیط های کار قتلگاه کارگران.٧ فوتی و٤٢ زخمی در سه روز گذشته
سرمایه داران و دولت اسلامی جنایتکارشان مسئول مستقیم کشتار کارگران در محیط های کار هستند.
در طول سه روز گذشته در اثر حوادث کار ٧ کارگر کشته و ٤٢ نفر دیگر زخمی شده اند. محیط های کار تبدیل به قتلگاه کارگران شده است. برخی اخبار رسانه های حکومتی در این مورد

*به دنبال برخورد یک دستگاه وانت نیسان حامل کارگران فصلی در محور بانی‌گولان جوانرود با یک خودرو سواری، یک نفر جان باخت و ۱۷ نفر زخمی شدند.

*در استان کرمان، یک حادثه منجر به فوت در روزهای گذشته برای یکی از کارگران شاغل در کارخانه «فرو آلیاژ» واقع در جاده راین اتفاق افتاد.کارگر متوفی با ۴۹ سال سن، اهل شهر تاریخی راین در استان کرمان است و علت مرگ وی هم بر اساس گفته‌های منابع کارگری انفجار ناشی از متساعد شدن گاز در تانکر مواد اشتعال‌زا و جرقه ناشی از برشکاری با سنگ فرزحین کار در کارخانه بوده که بلافاصله با پرتاب شدن به خارج از کارگاه جوشکاری جان خود را از دست داده است.

*کشته و زخمی شدن ۳ کارگر ساختمانی بر اثر ریزش آوار.ریزش آوار یک ساختمان در روستای قلعه نو املاک شهرستان پاکدشت، منجر به مرگ دو کارگر ساختمانی و مصدومیت یک کارگر دیگر شد.

*مصدومیت ۶ کارگر و یک آتش نشان در آتش سوزی رستوران شاندیز.به دنبال آتش سوزی در رستوران شاندیز طرقبه در استان خراسان رضوی، ۶ کارگر به همراه یک آتش نشان دچار مصدومیت شدند.

*فوت ۲ کارگر براثر ریزش آوار در پاکدشت.این حادثه در ساعت ۹:۴۰ صبح رخ داد و ۳ کارگر زیرآوار گرفتار شدند و در حال حاضر دو نفر از کارگران فوت کردند و وضعیت جسمانی یک کارگر وخیم است.

*مصدومیت تعدادی از کارگران کارخانه ذغالشویی البرز شرقی بر اثر واژگونی مینی بوس.حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته (سه شنبه) بر اثر واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران کارخانه ذغالشویی شرکت ذغالسنگ البرز شرقی در محور جاده‌ای دامغان به شاهرود، تعدادی کارگر مصدوم شدند.تعداد سرنشینان مینی بوس ۱۵ تا ۱۶ نفر بوده و هیچ اطلاع دقیقی از تعداد مصدومان نداریم، گفت: تمامی مصدومان حادثه بیمارستان انتقال یافتند؛ هیچ یک از مصدومان در وضعیت وخیم قرار ندارد. برگرفته از ایلنا

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …