مرگ چهار زندانی در زندان شیبان اهواز و انتقال ۱۵ نفر به بیمارستان به دلایل نامشخص

کانال اینستاگرام حقوق بشری کارون خبر ازمرگ چهار زندانی در زندان شیبان و انتقال ۱۵ نفر به بیمارستان به دلایل نامشخص داه است.

طبق گزارش‌های رسیده به سازمان حقوق بشری «کارون»، چهار زندانی در بند 3 زندان شیبان اهواز به دلایل نامشخص فوت کرده‌اند. علاوه بر این، 15 زندانی دیگر به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شده‌اند، و هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی آنها در دسترس نیست.
گفتنی است که بند 3 زندان شیبان به داشتن زندانیانی با اتهامات سرقت و مواد مخدر شناخته شده است. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که به زندانیان داروهای اشتباهی داده شده که منجر به مسمومیت آنها شده است، اما این اطلاعات هنوز تأیید نشده است.
این حادثه نگرانی‌های گسترده‌ای را در بین خانواده‌های زندانیان و فعالان حقوق بشر برانگیخته و درخواست‌هایی برای انجام تحقیقات شفاف و سریع برای روشن شدن جزئیات این حادثه و اطمینان از عدم تکرار آن مطرح شده است.
سازمان حقوق بشری کارون از مسئولان مربوطه درخواست دارد که به سرعت به این موضوع رسیدگی کرده و اطلاعات دقیقی را درباره علت مرگ زندانیان و وضعیت زندانیان بیمار منتشر کنند. همچنین، این سازمان بر لزوم نظارت دقیق بر وضعیت زندانیان و اطمینان از دریافت خدمات بهداشتی مناسب تأکید دارد.
#KHRO
@KHRO_ORG

https://www.instagram.com/p/C831A8fNk_S

اینرا هم بخوانید

اخبار نفت ۹:ادامه اعتصابات.اعتصاب کارگران ارکان ثالث و ادامه اعتصاب کارگران پروژه ای در ۱۲۰ شرکت نفت و گاز

امروز ۱۳ تیرماه کارگران ارکان ثالث در شرکت ملی حفاری در ادامه اعتراضات قبلی و …