مسعود پزشکیان هم دست به ماشه است – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۸۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مسعود پزشکیان در نشست با نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: “اگر با تمام وجود به مردم عشق بورزیم، آیا باز هم ۶۰ درصد آنان در انتخابات شرکت نمی‌کنند؟!” و اینکه: “دلیل نارضایتی مردم این است که نه‌تنها با محبت با آنها برخورد نمی‌کنیم، بلکه با باتوم {باطوم} و چماق جواب آنها را می‌دهیم.” پزشکیان در ادامه گفت: “وجود فقر، رواج کوله‌بری یا سوخت‌بری، زباله‌گردی و شرمندگی سرپرست خانوار پیش خانواده خود به‌هیچ‌وجه برای بنده قابل‌پذیرش و تحمل نیست.”

اولین دروغ، “۶۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند” است. با تکرار این دروغ بزرگ می‌خواهند جریان رأی‌سازی و توافق بر سر چندبرابر کردن آرا را به‌عنوان شرکت ۴۰ درصدی مردم در انتخابات به مردم قالب کنند و این ۴۰ درصد از “رأی‌دهندگان” را وفاداران حکومت جا بزنند تا وانمود کنند پایگاهی در میان مردم دارند.

پزشکیان طی ۴۵ سال گذشت شریک جنایت حکومت بوده است. به قول خودش در اولین روزهای به‌قدرت‌رسیدن رژیم، به‌عنوان یکی از مسئولین در دانشگاه‌ها و پیش از اینکه حجاب به‌عنوان قانون حکومت اسلامی رسمیت پیدا کند در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها حجاب را اجباری کرده و مخالفین را ربوده و بعضاً کشته‌اند.

این مُهره وفادار حکومت از کولبری و سوخت‌بری و زباله‌گردی مثال می‌آورد اما نمی‌گوید با مسببان کشتار این زحمتکشان چه برخوردی می‌شود و چطور زندگی آنها را تأمین خواهند کرد. تمام راه‌حل پزشکیان “کنارگذاشتن دعوای درون حکومتی” است. حکومت اسلامی متشکل از ده‌ها باند است که برای غارت و چپاول بیشتر مردم حتی به همدیگر هم رحم نمی‌کنند و همدیگر را از دم تیغ می‌گذرانند.

آینده مردم ایران مسیری دیگر می‌پیماید. صدها جوانی که در انقلاب زن زندگی آزادی جان باختند و ده‌ها هزارنفری که در جریان این انقلاب اسیر شدند و همه کارگران و بازنشستگان و معلمان و دانشجویان و… این حقیقت را به گوش این جانیان فریاد زده‌اند و بی‌حجاب‌هایی که زیر سرنیزه حکومت می‌جنگند یک نمونه دیگر از خشم عمومی است. جدال با اسلام و حکومت اسلامی و خرافات مذهبی نمونه دیگری از “رأی عمومی” علیه حکومت است. پزشکیان در دوره بدی جای سلف خود، رئیسی قاتل را گرفته است.

اینرا هم بخوانید

نماینده “کُرد اهل‌سنت” ، معاون پزشکیان – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۸۲۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …