آغاز اعتصابات گسترده و سراسری در دهها شهر کشور. فیلم

اعتصابات سراسری که به فراخوان هماهنگ دانشجویان و جوانان محلات شهرهای مختلف برای روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر فراخوان داده شده بود امروز ۱۴ آذر با استقبال وسیعی مواجه شده است. بازار و کسبه شهرهای مختلف کشور امروز در اعتصابند.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگان، کادر پزشکی و درمان، شورای سازماندهی اعتراضات کارگران پروژه ای نفت، تشکل های مختلف بازنشستگان و کارگران، فعالین و چهره های شناخته شده فرهنگی و هنری و تعدادی از احزاب سیاسی از جمله حزب کمونیست کارگری از این فراخوان ها حمایت کرده بودند.

امروز یکی از نقاط اوج انقلابی است که یازده هفته است در سراسر کشور جریان دارد. اعتصابات و تجمعات دانشجویان و دانش آموزان، تجمعاتی که در شهرهای سراسر کشور روزها و شبها جریان دارد، مراسم های گرامیداشت جانباختگان، شعار نویسی در خیابانها و شعار دهی از پشت بامها، بیحجابی در مراکز مختلف شهرها، تجمعات و اعتراضات وکلا و کادر درمان و بیانیه های مختلفی که هر روزه منتشر میشود از جمله اشکال این انقلاب است با هزاران ابتکار و آهنگ و سرود، همراه با تظاهرات های وسیع ایرانیان مقیم خارج و همبستگی افکار عمومی جهان.

زنده باد انقلاب آزادیخواهانه مردم، زنده باد انقلاب زن، زندگی و آزادی

دوشنبه ۱۴ آذر.مطابق فراخوانهای چند روز قبل کسبه و بازاریان شهرهای زیادی اعتصاب کرده‌اند.از جمله: کرمان، سنندج، گوهردشت، فردیس کرج ، دزفول, بندرعباس، ایلام،رشت، بوشهر(شهرستان جم)، شاهین‌شهر، کرمانشاه، تهران(خیابان سعدی) . اصفهان، تبریز، ارومیه، مشهد، شیراز، کرمان، اراک، رشت، انزلی، لاهیجان، بجنورد، بوشهر، یزدانشهر، سنندج، مریوان، مهاباد، پاوه، سقز، ایلام، کنگاور، دهگلان، دیواندره و اشنویه اعتصاب کرده‌اند.فیلمهایی از اعتصابات امروز از اینجاhttps://t.me/wpi_hkki

تبریز

تهران افسریه

کنگاور

کرمان

کازرون

تهران لاله زار

بوشهر خیابان لیان بازار موبایل فروش

بازارچه زرقان فارس

بندرعباس

اینرا هم بخوانید

پرستاران در چندین شهر دست به تجمع زدند  

پرستاران طبق فراخوان قبلی امروز در شهرهای اصفهان، قم، کاشان، شیراز و قروه دست به …