معاون سیاسی سپاه پاسداران:” دشمن به القای فروپاشی نظام امید بسته است”!

یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه گفته است:” دشمن به القای فروپاشی نظام امید بسته است”. وی روز جمعه در هشتمین اجلاس سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مشهد  گفته دشمنان کشور « به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام» امید بسته‌اند. وی از اهداف اصلی دشمن را برای شیوع دروغ در جامعه، ایجاد یاس و ناامیدی و دامن زدن به بی اعتمادی نسبت به مسوولان دانست و ادامه داد:” تحریف واقعیت و وارونه جلوه دادن واقعیات از تلاشهای امروز دولت برای ضربه به نظام است.امروز دشمن امید به اعتراضات مردمی و القای فروپاشی نظام بسته است لذا با جنگ شناختی و القای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از جمله اقدامات و برنامه های دولت است”. طرح دشمن برای رسیدن به اهداف بی ثبات کردن فضای داخلی و بازهم زدن آرامش با استفاده از ترور ، ایجاد خرابکاری ، از بین بردن آرامش و توسعه اعتراضات اقشار مختلف است”.

جوانی گفته است «بعد از چندین سال دولتی شکل گرفته که رییس این دولت می‌خواهد سرباز ولایت باشد اما از طریق فضاسازی دشمن در حال تلاش برای از بین بردن اعتماد به دولت است. جمهوری اسلامی «امروز در موضع اقتدار است». برگرفته از رونامه دنیای اقتصاد

روزنه:دشمن نامیدن مردم معترض به حکومت دزدان و آدمکشان اسلامی سرمایه سیاست رسمی حکومت در بیش از چهار دهه گذشته بوده است. اما آن دشمن دیگر شبح نیست، سرگردان نیست, بی هدف نیست، ارواح نیست. در کف خیابان برای جنگ بالشکرش آماده است. حتی “آقا” هم معترف شد که مردم, ببخشید همان “دشمن “، معترضند. بنابر این غلط زیادی نکنید. تلاش می کنید به صفوف درهم ریخته تان روحیه بدهید، که “نظام پایدار و سطلنت آقا پابرجاست”!خودتان هم به این باور ندارید. نظامتان در حال فروپاشی است، اقتصادتان مدتهاست فروپاشیده و به گل نشسته و افق و دورنمایتان تاریکتر شده. از همه مهمتر مردمی عزم جزم کرده و جسور در کف خیابان و برای به زیر کشیدن کل نظام بربریت اسلامی، دارند رژه رزم نهایی می روند. صدای پای انقلاب مردم زحمتکش را “آقا” هم شنیده است. پس دنبال سوراخ موش بگردید. تازه اگر پیدا شود!!. کار جمهوری اسلامی تمام است.

اینرا هم بخوانید

حمایت پلاتفرم سندیکاهای کارگری سوئد-ایران از اعتصابات و اعتراضات گسترده کارگران پروژه ای صنایع نفت و گاز ایران

 روز دوشنبه ۲۲ یونی ۲۰۲۴ اعتصابات و اعتراضات گسترده  کارگران پروژه ای صنایع نفت و …