مقام سپاه: جیسون رضائیان را تحویل دادیم و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار گرفتیم.170 کانال تلگرام را بستیم

 سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه در بوشهر گفته است: جیسون رضائیان را تحویل دادیم و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار گرفتیم. وی با بیان اینکه کری در مذاکرات چندین مرتبه از ظریف خواسته بود که جیسون رضائیان به آمریکا تحویل دهند، خاطرنشان کرد: این نتیجه مجاهدت شهادت‌گونه نیروهای اطلاعاتی سپاه است که آمریکا مجبور شد در قبال تحویل جیسون رضائیان 1 میلیارد 400 میلیون دلار به ما پرداخت کنند.

ظرف سه ماه اخیر حدود 157 کانال تلگرامی که ارتباط‌های مستهجن برقرار می‌کردند توسط نیروهای اطلاعات سپاه متلاشی و دستگیر شدند، ادامه داد: 70 درصد از آنها اظهار پشیمانی کردند و 8 نفری نیز در این رابطه دستگیر شدند.

اطلاعات سپاه یکسال بر این شخص دو تابعیتی که شبکه جاسوسی را در ایران تشکیل داده بود و قصد نزدیک شدن به برخی وزراء و مسئولان دفاتر برخی مسئولین داشت کار کرده بود و توانست او را دستگیر نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اطلاعات سپاه بدهکار بانکی 6 هزار 500 میلیاردی را که به همه رانت داده و توانسته از پول و سرمایه ملت هزارها میلیارد کارخانه بزند دستگیر کند، بیان داشت: فردی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد 4 هزار میلیارد بدهکار سیستم بانکی کشور است. خبرگزاری بسیج

اینرا هم بخوانید

پزشکیان در اولین سخنرانی بعد از پیروزی: اگر خامنه‌ای نبود «اسم ما از صندوق درنمی‌آمد»

RadioFarda مسعود پزشکیان در نخستین سخنرانی خود به عنوان پیروز چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اعلام …