نامه سرگشاده مینا احدی به آنجلا مرکل برای دستگیری غلامرضا منصوری. زیر پای جنایتکاران اسلامی فرش قرمز پهن نکنید!

خبر حضورغلامرضا منصوری ، یکی از قضات حکومت اسلامی و یک مهره مهم در حکومت جنایت و سرکوب و اعدام اسلامی در کشور آلمان از دو روز پیش علنی شده و توجه مردم ایران و ما تبعیدیان و ایرانیان ساکن آلمان را بخود جلب کرده است. غلامرضا منصوری ٣٠ سال قاضی در حکومت اسلامی بوده است. بنابر این یکی از عناصر مهم این حکومت بوده و در سالهای اخیر رئیس دادسرای کارکنان دولت و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه بوده و در عمل مسئول بستن دهانها و روزنامه ها، سازمان دهنده حمله به دفاتر کار روزنامه ها و باعث دستگیری دهها روزنامه نگار بوده است. فقط در یک پرونده ، در سال ٢٠١٢ ، بیست فعال رسانه ای را به زندان انداخت. و در یک مورد گفته میشود، در سال ٢٠١٨ وی متهم به قتل دو روزنامه نگار در ترکیه است. سعید کریمیان روزنامه نگاری است که به همراه یک نفر دیگر در ترکیه ترور شد و اکنون خانواده کریمیان میگویند که به دستور مستقیم منصوری آنها را به گروگان گرفته بوده و در زندان مورد اذیت و آزار فراوان قرار داده اند.

اینها فقط گوشه کوچکی از جنایات این قاضی حکومت اسلامی است. همه میدانند که قاضی بودن و ارتقا مقام قضات در حکومت اسلامی ایران تنها با اعلام و پیگیری احکام اعدام و تنها با سرکوب و کشتن و سنگدلی و بیرحمی به دست می آید و این فرد که آخوند هم بوده در این مورد پرونده قطوری از جنایت و سرکوب را دارد. در اوایل سال ٢٠١٨ علیرغم اعلام کیفرخواست دهها نفر در محضر دادستان آلمان علیه شاهرودی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، مقامات آلمان شاهرودی را فراری دادند. چگونه است که بعد از آن افتضاح این بار هم در کمال خونسردی و مخفیانه به یکی دیگر از قضات قاتل جمهوری اسلامی (قاضی منصوری) ویزا داده اید؟ اقدامات فوق در شرایطی صورت میگیرد که در ماه آوریل ٢٠٢٠ در کشور آلمان، محاکمه دو عامل امنیتی رژیم سوریه در دادگاهی در شهر کوبلنز آلمان توجه ها و شور و شعف فراوان قربانیان و همه ما فراریان از حکومتهای مستبد و سرکوبگر را بر انگیخت. در دادگاه گفته شد این دو نفر متهم به دستگیری و شکنجه و آزار و اذیت دهها نفر هستند و یکی از اینها رهبر گروه ضربت بوده است. چگونه است که در این کشور رهبران گروههای ضربت این چنین به دادگاه سپرده میشوند، اما قضاتی که دستور قتل و شکنجه و دستگیری روزنامه نگاران و فعالین مدنی را صادر کرده اند و ترور مخالفین سیاسی حکومت را طراحی کرده اند، با احترام کامل پذیرایی میشوند. سوال این است اگر ما مخالفین و قربانیان این جانیان، اعتراض میکنیم و خواهان دستگیری آنها میشویم، چرا دولت آلمان راه اجرا شدن نقشه فرار قاتلین و تروریستها را هموار میکند و آنها را بازداشت و تحویل دادگاه نمیدهد؟ خانم مرکل!

من به نمایندگی از مردم ایران، به نمایندگی از صدها هزار خانواده ایرانی که عزیزانشان در سیستم قضایی جمهوری اسلامی به اعدام و زندان و شلاق محکوم شده و یا به صورتشان اسید پاشیده شده و یا مورد تحقیر و اذیت و آزار هر روزه قرار گرفته اند، بشما میگویم، دیگر بس است! فرش قرمز زیر پای جانیان اسلامی پهن نکنید! اخبار رسانه ها حکایت از آن دارد که قاضی فاسد و قاتل جمهوری اسلامی علیرضا منصوری در آلمان است. گفته شده او در کلینیک دکتر مجید سمیعی در هانوفر بوده است. لازم است فورا دستور بازداشت او صادر و اجرا شود تا مقدمات محاکمه او فراهم گردد. ما در اولین فرصت از شاکیان پرونده جنایات این فرد دعوت خواهیم کرد که کیفرخواست خود را برای دادستانی آلمان ارسال کنند و دنیا میتواند شاهد برگزاری دادگاهی باشد که در آن این بار یکی از مقامات ارشد حکومت اسلامی محاکمه شود.خانم آنجلا مرکل! دولت آلمان تا کنون عصای دست حکومت اسلامی بوده است و سیاست این دولت، بخشی از صورت مسئله ما است. این سیاست باید فورا تغییر یابد و دستگیری و محاکمه قاضی منصوری و سایر جانیان اسلامی که در این کشور سکنی گزیده اند، میتواند اولین اقدام در تغییر سیاست شما باشد.

مینا احدی ٩ ژوئن ٢٠٢٠

Minaahadi26@gmail.com

0049 177 56 92 4131

اینرا هم بخوانید

۱ مه ۲۰۲۴؛ اطلاعیه شماره ۲: در اراک جمعیت بزرگی از بازنشستگان تامین اجتماعی اول مه را گرامی داشتند

بنا به گزارشهای دریافتی جمعیت بزرگی از بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل ساختمان تامین تجمعکرده …