نماینده مجلس؛ از شهوت خدادادی تا دفاع از ازدواج در سنین پائین و بی حجابی

حسن نوروزی نماینده رباط کریم درباره ازدواج جوانان گفته:نداشتن خانه بهانه‌ای برای ازدواج نکردن است/ جوانان اطراف تهران خانه اجاره کنند و صبح با مترو سر کار بروند!وی گفته مشکلات اقتصادی و به ویژه نداشتن خانه بهانه‌ای برای ازدواج نکردن است گمراهی و انحراف است. حتما که همه نباید در بالای تهران ساکن باشند. جوانان می‌توانند در روستا‌های اطراف تهران با رهن و اجاره پایین زندگی کنند و صبح با اتوبوس و مترو به سر کارشان بیایند.

*ازدواج امری است که حتما در سنین پایین باید صورت بگیرد. چرا که وقتی جوانان در سن ۲۳ یا ۲۴ یا تا ۲۷ سالگی ازدواج نمی‌کنند، شهوت که خدادادی در درون انسان است اذیت‌شان می‌کند. به همین دلیل این جوان را افسرده پریشان و پرخاشگر می‌کند و بعضا مرتکب گناه می‌شود. همچنین تن ندادن پسر‌ها به ازدواج باعث می‌شود دختران هم بی‌شوهر بمانند و این همه دختران بالای ۳۰ سال مجرد می‌مانند که این به ولنگاری موجب می‌شود و مشکلاتی از قبیل بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه پدیدار می‌شوند.

*‌ اینکه تخم‌مرغ گران شده است یا مردم برای تهیه کالا‌های اساسی مشکل دارند، دلیل نمی‌شود ما در کشور اسلامی با بی‌حجابی کنار بیاییم و بگوییم اشکال ندارد که برخی از زنان و دختران ما بدون روسری به خیابان بیایند.

*‌ اینکه مشکلات اقتصادی و به ویژه نداشتن خانه بهانه‌ای برای ازدواج نکردن است گمراهی و انحراف است. حتما که همه نباید در بالای تهران ساکن باشند. جوانان می‌توانند در روستا‌های اطراف تهران با رهن و اجاره پایین زندگی کنند و صبح با اتوبوس و مترو به سر کارشان بیایند. بازهم می‌گویم ازدواج نکردن ریشه در تبلیغات دشمنان داد و ربطی به مشکلات اقتصادی ندارد.از وب سایت حکومتی رویداد 24

اینرا هم بخوانید

نشست دار و دسته های تروریست مورد حمایت رژیم با سلامی و قاآنی در تهران

خبرگزاری تسنیم گزارش داده در حاشیه مراسم حکومتی برای رئیسی جلسه‌ای با حضور سران گروههای …