نماینده مجلس شلیک تعمدی به هواپیما را تایید میکند

نماینده مجلس اسلامی و عضو کمیسیون قضائی مجلس در مصاحبه ای با یک روزنامه حکومتی، شلیک به هواپیمای اوکراینی را تحسین کرد و گفت کسی در ارتباط با این موضوع دستگیر نشده است. آخوند حسن نوروزی در مصاحبه با روزنامه «همدلی» میگوید « باید بگویم که اساسا نوع پرواز این هواپیما مشکوک بوده است. این هواپیما از کنترل برج مراقبت و مراکز ما خارج شده بود. به نظر می‌رسد این هواپیما تحت کنترل آمریکا قرار گرفته بود». او ادامه داده است که «این هواپیما یک هفته قبل از آن در اسرائیل بوده و به نظر می‌رسد دستکاری شده است. برای این هواپیما اهداف خاصی در ایران تعیین شده بود». حسن نوروزی علاوه بر این میگوید : « به نظر من، نیروهای نظامی دراین زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند (…) و در این زمینه مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت» در جای دیگری هم صراحتا میگوید «هیچکس در این پرونده بازداشت نشده است».
خودتان را جای خانواده های جانباختگان این جنایت بگذارد که عزیزانشان را در چشم بهم زدنی برای همیشه از دست دادند و زندگی شان زیر و رو شد. چه حالی به شما دست میدهد وقتی که اینها اینگونه خزعبلات میبافند و به پاسداران جنایتکاری که به هواپیما شلیک کردند و عزیزانتان را وحشیانه و با مرگی فجیع کشتند، دست مریزاد میگویند؟ این گفته ها یک بار دیگر این را که ما و بسیاری از خانواده های قربانیان گفتند تایید میکند که شلیک به هواپیمای پرواز ۷۵۲ عمدی و با نقشه بوده است و حکومت اسلامی از ابتدای این جنایت تا کنون دروغ گفته است. حتی وقتی از بازداشت کسانی در ارتباط با شلیک به هواپیما حرف میزنند نیز دروغ میگویند و برعکس پاسداران شلیک کننده به هواپیما را مستوجب تشویق هم میدانند که «وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند». جعبه سیاه هواپیما را هم از ترس رو شدن برخی فاکتهای ناگفته، نگه داشته اند تا به نحوی بتوانند از شر اطلاعات آن خلاص شوند.
سازمان ملل و دولتها و حکومتهایی که ادعای دفاع از عدالت را دارند، اگر بخواهند کاری بکنند اینست که در حمایت از خانواده های قربانیان این جنایت و مردم حق طلب ایران فشار بیاورند که دست اندرکاران این حکومت به جرم همین جنایت آشکار در دادگاههای مردمی به محاکمه کشیده شوند. این امر غیر ممکن نیست. بارها در تاریخ دست اندرکاران یک حکومت به محاکمه کشیده شده اند. این جنایت کوچکی نیست. شلیک به هواپیمای مسافربری در یک روز روشن یک جنایت آشکار و غیرقابل انکار است که با هیچ توجیهی قابل کتمان نیست. قطعا سران این حکومت به جرم همین یک مورد از هزاران جنایاتشان روزی در دادگاههای مردمی محاکمه خواهند شد. اسناد و شواهد زیادی علیه آنها وجود دارد و انجمن خانواده های پرواز ۷۵۲ با همین هدف تشکیل شده است و حمایت میلیونها نفر را پشت سر خود دارد.
یاد همه جانباختگان پرواز ۷۵۲ همیشه گرامی و عزیز است. ننگ و نفرت بر حکومت کثیف اسلامی!

اینرا هم بخوانید

محیط‌زیست و حکومت فاجعه – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۷۵۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …