نگرانی امام جمعه تهران از فضای مجازی

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در نماز جمعه حکومی در تهران گفته است: در فضای مجازی تصاویر منزجرکننده‌ای منتشر می‌شود و برخی این تصاویر را با هدف بر هم زدن آرامش خانواده‌ها منتشر می‌کنند که مسئولین باید نسبت به آن هوشیار باشند.

فردی که با فکر جوانان بازی می کند و صحنه هایی را در فضای مجازی منتشر می کند که ذهن جوانان را به هم می‌ریزد و خانواده ها را از هم می پاشد، باید با آن برخورد شود.

مسئولینی که شما عهده دار دین مردم هستید در مقابل این صحنه های زننده چه می کنید و چگونه دین جوانان را نجات می دهید. به هوش باشید. در جای دیگری خداوند می گوید ای بشر ضعیف که طغیان می‌کنی و فرامین خدا را اطاعت نمی‌کنی بدان در قیامت جهنم در کمین توست باید آدم مواظب نفوذ افراد وسواس خناس باشد که انسان را گول می زنند و آن ها را منحرف می‌کنند. خدا می فرماید به من پناهده شوید از دست این انسان ها.

در این روز ها در رسانه ها و فضای مجازی نسبت هایی به مسئولین داده می‌شود و اذهان عمومی را خدشه دار کرده و رابطه دولت و مردم را سست می‌کند. بالاخره باید تکلیف این امر روشن شود. مردم سوال می کنند که آیا این نسبت ها صحیح است و آیا واقعا مسئولان سطوح بالا در رفاه هستند و به دنیا وابسته هستند. من نمی گویم هرچه در فضای مجازی گفته می شود نظام پاسخش را دهد اما گاهی از مقامی شناخته شده در جایگاهی از نظام چنین نسبتی به افراد داده می شود. این ها باید روشن شود. اگر دروغ است تکلیف دروغگو روشن شود و اگر راست است تکلیف مردم چیست. اگر قانونا باید برخوردی انجام گیرد، برخورد شود.برگرفته از ایسنا

اینرا هم بخوانید

سازمان ملل: نزدیک به یازده میلیون افغان در داخل و بیرون از افغانستان آواره هستند

تعدادی از مهاجرین افغان که از پاکستان به افغانستان برگشت داده شده اند کمشنری عالی …