نگرانی خامنه‌ای از رشد سکولاریسم در شهر قم

وب سایت شفقنا:،محمدی عراقی مسئول دفترخامنه ای در قم با بیان اینکه آیت الله مصباح نسبت به ظهور سکولاریسم نو در حوزه هشدار می دادند، تصریح کرد: این خطر همچنان جدی است و در سخنان رهبری هم این هشدار دیده می شود.

شفقنا: مسئول دفتر خامنه ای در قم با بیان اینکه آیت الله مصباح نسبت به ظهور سکولاریسم نو در حوزه هشدار می دادند، تصریح کرد: این خطر همچنان جدی است و در سخنان رهبر انقلاب اسلامی هم این هشدار دیده می شود.

دشمن برای قم برنامه دارد ولی ما غافلیم و فرافکنی می کنیم و کار را گردن نیروی انتظامی و قوه قضائیه می اندازیم درحالیکه مسائل فرهنگی را باید با کار فرهنگی حل کرد نه با کار امنیتی و اطلاعاتی.

محمدی عراقی با بیان اینکه دشمن تجربه دارد، گفت: حکومت دینی در اندلس، ۷۰۰ سال ادامه داشت اما به گفته خود غربی ها، این حکومت از راه نظامی، اقتصادی، سیاسی ساقط نشد بلکه تنها از دو راه شراب و مسائل جنسی توانستند ساقط کنند.

وی در قم با اشاره به تاثیرگذاری شهید مدرس در دوره رضاخان و حضور در مجلس شورای ملی آن زمان گفت: در سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی باید این پرسش را داشته باشیم که آیا حوزه علمیه خدای ناکرده عقیم شده است؟ بنده معتقدم این حوزه علمیه امروز هم می تواند صدها مدرس تربیت کند و چه بسا هم هست. اما چرا زمان انتخابات مجلس، کنار می کشند و می گویند کاندیدی نداریم؟ شهید مدرس یک تنه در برابر استبداد رضاخانی ایستاد.

او با بیان اینکه آیت الله مصباح نسبت به ظهور سکولاریسم نو در حوزه هشدار می دادند، تصریح کرد: این خطر همچنان جدی است و در سخنان رهبر انقلاب اسلامی هم این هشدار دیده می شود.

تولیت حوزه علمیه مشکوه بخش پایانی سخنان خود را به وضعیت شهر قم اختصاص داد و عنوان کرد: یکی از مهمترین نگرانی های راهبردی های رهبر انقلاب اسلامی، وضعیت شهر قم است و آن را علنی کردند.

او با اشاره به گسترش فضای مجازی بیان داشت: به دولتمردان ایراد می گیرید اما واقعا نمی توان کاری کرد جز با محتوای خوب و این به همت فضلا و حوزه های علمیه شدنی است.

اینرا هم بخوانید

دادستان دادگاه لاهه خواستار بازداشت نتانیاهو ورهبران حماس شد

دادستان ارشد دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه خواستار صدور حکم بازداشت علیه نتانیاهو، نخست‌وزیر و یوآو …