هشدار به صاحبان 20 هزار شتر سرگردان: شناسنامه بگیرید و گرنه توقیف می شوید

ایسنا:محمد سالاری مدیر جهاد کشاورزی میناب :هشدار به صاحبان 20 هزار شتر سرگردان: شناسنامه بگیرید و گرنه توقیف می شوید.

20هزار شتر سرگردان در منطقه شرق هرمزگان به دردسر بزرگ برای مسئولان استان تبدیل شده است تا جایی که گفته می شود بیشترین تصادفات را این شترها ایجاد می کنند.گفت: جهت شناسنامه دار کردن شترها تا تاریخ 29 آذرماه سال جاری به این مدیریت مراجعه و در غیر اینصورت بعنوان شتر سرگردان و بلاصاحب شناخته شده و در همه ساعات شبانه روز توقیف و برابر دستورالعمل‌ها اقدام خواهد شد.

 وی ‌با تاکید بر اینکه قطعا وضعیت شترهای سرگردان در جاده‌ها به یک معضل برای این شهرستان تبدیل شده است، اظهار کرد: شترهای سرگردان میناب باید شناسنامه‌دار شوند.

وی افزود: یکی از راه‌حل‌های ساماندهی شترها، ملزم‌ کردن صاحبان شترها برای پلاک‌ گذاری و استفاده از کمربندهای شبرنگ در شب است تا هنگام تردد شترها در جاده‌ها، رانندگان متوجه عبور این حیوانات باشند.

جهت شناسنامه دار کردن شترها تا تاریخ 29 آذر سال جاری به این مدیریت مراجعه و در غیر اینصورت بعنوان شتر سرگردان و بلاصاحب شناخته شده و در همه ساعات شبانه روز توقیف و برابر دستورالعمل‌ها اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: شترهایی که شناسنامه دار شوند، صاحبان آنان با مراجعه به این مدیریت، شبرنگ به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.وی خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت محترم استانداری و فرمانداری ویژه میناب با کمک بخشداران و دهیاران از طریق نصب بنر جهت جمع آوری اطلاعات شترداران اطلاع رسانی صورت گرفته و در حال جمع آوری است./ایسنا

اینرا هم بخوانید

چهاردهمین روز اعتراض کارگران کاغذسازی پارس به همراه بازنشستگاه هفت تپه مقابل فرمانداری شوش

اعتراضات و تجمعات کارگران کاغذسازی پارس امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) به چهاردهمین روز رسید. …