همه مراکز تجمع باید تعطیل شود

زندانها، پادگان ها و مراکز کارگری و اداراتی که تعداد زیادی در آنها حضور دارند باید تعطیل شوند. مگر مراکزی که کارکردشان نیاز فوری جامعه است. در این مراکز نیز باید امکانات بهداشتی کامل در اختیار کارکنان قرار گیرد و تراکم جمعیت نیز کاهش یابد.

حکومت اسلامی در مقابل خواست مردم مقاومت میکند. ولی مردم خود دست به کار شده اند. زندانیان دست به شورش و فرار میزنند، سربازان پادگان ها را ترک میکنند و کارگران اعتصاب میکنند تا خواست خود را به حکومت تحمیل کنند.

مشتی مفتخور میلیارد میلیارد خورده اند و صرف جنایت کرده اند و حال میخواهند مردم تاوانش را بدهند. همین الان هم بودجه را صرف دهها موسسه مذهبی و یا صرف گروههای اسلامی در منطقه میکنند و یا به حلقوم اوباش سرکوبگرشان میریزند و تحریم را بهانه میکنند. آیت الله ها خود را قرنطینه کرده اند، خامنه ای خود را قرنطینه کرده است، مجلسیان مفتخور خود را قرنطینه کرده اند و بودجه زیادی صرف مراقبت از همه آنها میشود و با یک سرماخوردگی ساده بهترین امکانات درمانی در اختیارشان قرار میگیرد. اما نوبت به کارگران و مردم زحمتکش که میرسد بودجه ای نیست. نوبت به سربازان که میرسد میگویند باید از مرزها دفاع کنند و نوبت به صدها هزار زندانی که میرسد میگویند اینها برای جامعه خطرناکند.

جان مردم اما عزیز است. سربازان باید فرار را گسترش دهند، زندانیان به اعتراض و شورش و فرار بیشتری دست بزنند و کارگران و کارکنان ادارات با اعتصابات خود مراکز را تعطیل کنند. حکومت موظف است معیشت مردم را تامین کند.

اینرا هم بخوانید

برای قضاوت آیندگان- شمی صلواتی

بر گرفته از دفتر یادداشت‌های روزانه‌ *از ما سوالات زیادی می پرسند…؟ البته ما«انسانگرایان»کور راه‌های …