هک شدن مانیتورهای فرودگاه تبریز توسط گروه«تپندگان»

العربیه:حدود دو هفته بعد از هک شدن مانیتورهای فرودگاه مشهد توسط فرد یا افرادی که خود را «گروه تپندگان»می‌نامند، شامگاه چهارشنبه 6ژوئن هم مانیتورهای فرودگاه تبریز نیز در حمایت از اعتراضات سراسری ایران، توسط این گروههک شد.

در پیامی بر روی مانیتورهای فرودگاه تبریز به تصویر کشیده شد، نوشته شده بود: «ما گروه «تپندگان»در یک اقدام اعتراض آمیز دیگر بر سیستمهای کامپیوتری فرودگاه تبریز مسلط شدیم و مسئولین فرودگاه مجبور به خاموش کردن تمام مانیتورهای فرودگاه برای مدت طولانی شدند.دیگر صدایمان را در گلو خفه نخواهند کرد و ما به این اقدامات ادامه خواهیم داد».

پیش از این اقدام، توسط شماره‌ای ناشناس، گروه «تپندگان»با ارسال پیامی راه شبکه اجتماعی واتس اپ، عزم خود را برای هک کردن مانیتورهای فرودگاه تبریز، به بسیاری از خبرنگاران ایرانی در داخل و خارج، اعلام کرده بود.

گروه تپندگان بر روی مانیتورهای فرودگاه مشهد نوشته بود: «ما گروه تپندگان در یک اقدام اعتراض آمیز بر سیستمهای کامپیوتری فرودگاه مشهد مسلط شدیم.پنج ماه از اعتراضات سراسری گذشته و سپاه پاسداران همچنان جان و بیت المال مردم ایران را در غزه لبنان وسوریه به تباهی می‌دهد».

پیامی دیگر هم بر روی تابلوها هک شده بود نوشته بود: «تا کی؟!اگر با ما همدردید به اشتراک بگذارید #تپندگان#اعتراضات_سراسری».
در اعتراضات سراسری که در ماه ژانویه در ایران روی داد و در ایران به «اعتراضات دی ماه» حدود25 نفر کشته شدند و بیش از پنج هزار نفر دستگیر و بازداشت شدند.آغاز این اعتراض‌ها مطالبات اقتصادی بود اما به سرعت شعارها به سمت درخواست سرنگونی نظام حاکم بر ایران چرخید و به ویژه علیه علی خامنه‌ای رهبر ایران، شعارهای تندی سر داده شد.

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲

فراخوان به اعتصاب کارگران و کارکنان نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن  شمال۲ با …