وزیر آموزش و پرورزش:”استقرار تدریجی رتبه‌بندی” معلمان از سال آینده

ایسنا:وزیر آموزش و پرورش در باره  زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفته است:از سال آینده “استقرار تدریجی رتبه‌بندی” معلمان آغاز میشود.

 

 

وی در خصوص زمان اجرای رتبه بندی گفت: امیدوارم با ارائه لایحه و تصویب آن یک بار برای همیشه دغدغه همکارانی که مانند من سی و اندی سال در آموزش و پرورش بودند برطرف شود و نظام علمی و سازماندهی شده داشته باشیم.  تصور نمی‌کنم از حیث منابع مالی دچار مشکل شویم، زیرا دولت به شدت بر آن تاکید دارد. اگر در موعد مقرر پیش نویس را آماده کنیم شاید از سال آینده بتوانیم رتبه‌بندی را به تدریج مستقر کنیم.

وی درباره توزیع نیروی انسانی نیز اظهار کرد: امسال و سال آینده با مشکلی برای پذیرش نیرو و تعادل جنسیتی مواجه نخواهیم شد اما از سال بعد حتما باید پذیرش ما متناسب با نیاز باشد. سال آینده در دوره فنی و کاردانش که سه ساله می‌شوند نیاز ما به شدت به هنرآموز افزوده خواهد شد. مذاکرات کارشناسی را با سازمان اداری استخدامی برای حفظ این تناسب خواهیم داشت.
وی درباره حضور در فضای مجازی اظهار کرد: دنیای امروز اجازه نمی دهد کسی اهل فضای مجازی نباشد. به عنوان کسی که باید دائم در فضای تعاملی میان یک میلیون و 700 هزار پرسنل فرهیخته باشد در فضای مجازی حضور دارم.

 

 

 

 

اینرا هم بخوانید

دویچه وله:بیانیه تشکل‌های دانشجویی به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری

تعدادی از تشکل‌های دانشجویی ایران به مناسبت دومین سالگرد خیزش سراسری پس از کشته شدن …