وزیر کشور آلمان تنظیم سریع لایحه اخراج تبهکاران خارجی را اعلام کرد

نانسی فِزر، وزیر کشور آلمان می‌خواهد به فوریت لایحه‌ای برای گسترش دلایل اخراج تبهکاران از کشور ارائه کند. این سیاستمدار سوسیال‌دموکرات به روزنامه‌های گروه رسانه‌ای “فونکه” گفت: «آنچه صدراعظم اولاف شولتس روز پنجشنبه گفت به سرعت اجرا خواهد شد.»

فِزر افزود: «تأیید اقدامات تروریستی باید در آینده منجر به اخراج شود. من به زودی یک لایحه قانونی در این مورد ارائه خواهم کرد.»وزیر کشور آلمان گفت، همچنین دقیقا بررسی خواهد شد که “چگونه می‌توانیم عاملان جنایت‌های سنگین و خطرآفرینان اسلام‌گرا را در سریع‌ترین زمان ممکن به افغانستان و سوریه اخراج کنیم”.

اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، پیش از این اعلام کرده بود که حاکمیت قانون‌مدار آلمان از همه ابزارها برای دفاع از خود در برابر “ترور” اسلام‌گرایان افراطی استفاده خواهد کرد. شولتس گفته بود: «این تبهکاران باید اخراج شوند، حتی اگر از سوریه یا افغانستان آمده باشند.»یک افسر پلیس هفته گذشته در پی حمله با چاقو با انگیزه اسلام‌گرایانه در شهر مانهایم در اثر شدت جراحات وارده جان باخت. دویچه وله

اینرا هم بخوانید

محجوب،به ماموران ایمنی برای اینکه مزاحمتی برای کار ایجاد نکند، گفتند که سنسورها را خاموش کنید! وقتی بازرس می‌آمد، سنسورها را روشن می‌کردند!

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی گفته است: سنسوری که باید در هر قسمت …