وضعیت ۹ نفر که چندی پیش در اصفهان بازداشت شدند همچنان نامعلوم است.

مینا ندایی، روزبه دانا، مرجان بشتام، هدی صادقی، سما عموشاهی، مهشاد کشانی، محمدرضا قطبی زاده، عرفان و امیر (نام خانوادگی نامشخص)، شهروندان بازداشتی ساکن اصفهان، علیرغم گذشت ده روز از زمان دستگیری، کماکان در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرند. بی اطلاعی از آخرین وضعیت این شهروندان، افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان آنها را به همراه داشته است.

یک منبع نزدیک به خانواده یکی از این شهروندان بازداشتی به هرانا گفت: “هیچ یک از آنها تماسی با خانواده خود نداشته اند. همچنین، آنها اجازه ملاقات با خانواده را ندارند. بی اطلاعی از آخرین وضعیت این شهروندان، افزایش نگرانی های خانواده و نزدیکان آنها را به همراه داشته است.”

به گفته این منبع مطلع، “دو تن از این شهروندان از جمله سما عموشاهی از بیماری های سختی رنج میبرند.”

مینا ندایی ۳۵ ساله و همسرش روزبه دانا ۳۷ ساله، مرجان بشتام ۴۲ ساله، هدی صادقی، سما عموشاهی، مهشاد کشانی، محمدرضا قطبی زاده، عرفان و امیر (نام خانوادگی نامشخص) در تاریخ بیستم تیرماه ۱۴۰۲، در اصفهان بازداشت شدند.

تعدادی از این شهروندان پس از بازداشت به زندان دستگرد اصفهان و شماری به بازداشتگاه اداره اطلاعات این شهر منتقل شدند.از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این افراد اطلاعی حاصل نشده است.

اینرا هم بخوانید

بازداشت مریم زلکی معلم بازنشسته و همسر ایشان،احمدنوچیان معلم بازنشسته و محمدزمان کامروا فعال کارگری

🔴#اهواز:مریم زلکی معلم بازنشسته و همسر ایشان #احمدنوچیان معلم بازنشسته و #محمدزمان_کامروا فعال کارگری بازنشسته …