پاسخ سپیده قلیان: فساد قوه قضائیه بر ما پوشیده نیست

سپیده قلیان در پاسخ به رئیس سازمان زندان‌ها: فساد قوه قضائیه بر ما پوشیده نیست

سپیده قلیان با انتشار نامه‌ای از زندان بوشهر به ادعاهای مطرح شده توسط محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها پاسخ داده و یادآور شده که فساد در قوه قضائیه بر کسی پوشیده نیست.

محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و ترتبیتی کشور، روز جمعه ۷ خرداد با انتشار عکسی در حساب کاربری توییترش، نوشت ضمن بازدید از زندان بوشهر، با سپیده قلیان، فعال مدنی و حامی کارگران دیدار کرده است.

رئیس سازمان زندان‌ها ادعا کرد که شخصا «پیگیر وضعیت سپیده قلیان» شده و او از «شرایط و امکانات در اختیارش راضی بود» و از «شیرینی‌هایی که خودش در زندان پخته را تعارف می‌کرد». رئیس سازمان زندان‌ها همچنین تاکید کرد که سپیده قلیان از «بابت سختی رفت و آمد خانواده‌اش نگران بود».

سپیده قلیان که در حال حاضر دوران محکومیت خود را در زندان بوشهر سپری می‌کند، روز گذشته (یک‌شنبه ۹ خرداد) با انتشار نامه‌ای از زندن بوشهر با صدای خودش در پاسخ به ادعاهای محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها یادآور شد که فساد در قوه قضائیه بر کسی پوشیده نیست.فایل صوتی صحبت‌های سپیده قلیان در پاسخ به رئیس سازمان زندان‌ها را بشنوید. برگرفته از رادیو زمانه

اینرا هم بخوانید

“دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی”: تلاش می‌کنیم حمید نوری را آزاد کنیم ولی امیدی نداریم!

کاظم غریب‌آبادی “دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی” در خصوص آخرین وضعیت حمید نوری گفته …