پایمال کنندگان حقوق بشر، سخنرانان شورای حقوق بشر سازمان ملل! تریبون دادن به حکومت آدمکش اسلامی ایران ممنوع!

به یک داستان جعلی دیگر از سوی وزارت تبلیغات جمهوری اسلامی شباهت دارد، اما متاسفانه حقیقت دارد: وزیر امور خارجه حکومت آدمکش اسلامی، حسین امیر‌ عبدللهیان، قرار است روز دوشنبه ۲۷ فوریه در جلسه افتتاحیه شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو سخنرانی کند! پایمال کنندگان حقوق بشر، سخنرانان شورای حقوق بشر سازمان ملل!

گوئی تجربه انتخاب شرم آور حکومت زن ستیز اسلامی به عضویت کمیسیون مقام زن سازمان ملل را بار دیگر از سر می گذرانی. اقدامی چنان گستاخانه که به یمن قدرت انقلاب زن زندگی آزادی و تحت فشار عظیم بین المللی بالاخره توسط همان نهاد لغو شده و جمهوری اسلامی بشکل مفتضحانه ای از آن کمیسیون اخراج شد.

به همین ترتیب، باید از ورود وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی به اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل ممانعت شود. نه تنها نباید به او اجازه داده شود که در شورای حقوق بشر سازمان ملل سخنرانی کند، بلکه نباید اجازه ورود به سوئیس بیابد. حکومت آدمکش اسلامی جایش در شورای حقوق بشر سازمان ملل نیست.

اجازه دادن به نماینده حکومت جنایتکار اسلامی که در شورای حقوق بشر سازمان ملل سخنرانی کند مانند این است که به نمایندگان رژیم آپارتاید اجازه داده شود که در سازمان ملل درباره رفع تبعیض و برابری نژادی سخنرانی کنند. این توهینی بزرگ به قربانیان بیشمار این حکومت است که نه تنها در طول بیش از پنج ماه از آغاز انقلاب زن زندگی آزادی بلکه در سرتاسر حیات خونبار این حکومت شکنجه شده، مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیدند.

از سازمان ملل می خواهیم که تصمیم اجازه به جمهوری اسلامی برای شرکت در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل را فورا لغو کند. جای نمایندگان این حکومت نه در نهاد حقوق بشر سازمان ملل، و کلا هیچ نهاد سازمان ملل، بلکه در دادگاه های بین المللی برای پاسخگوئی به جنایاتشان است.

جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست، قاتل آنهاست. این حکومت نباید به رسمیت شناخته شود و به آن نباید مشروعیت داده شود. هیچ تریبونی نباید به نمایندگان آن داده شود. کلیه روابط سیاسی با آن باید قطع شود، سفارت خانه هایش بسته شود و نمایندگانش از همه نهادهای سازمان ملل بیرون رانده شوند. جمهوری اسلامی، درست مانند حکومت آپارتاید نژادی در دهه ۸۰ میلادی، باید تحت انزوا و بایکوت جهانی قرار گیرد. این تنها پاسخ درخور به این حکومت و نمایندگانش است. این خواست مردم ایران است.

کمپین بایکوت جمهوری اسلامی

۲۵ فوریه ۲۰۲۳

اینرا هم بخوانید

گزارش مرکز پژوهش های مجلس در باره بحران مسکن.لایحه برنامه هفتم هم نمیتواند مشکل را حل کند

وعده ساخت یک میلیون مسکن به تاریخ پیوست؟/ فاصله قشر متوسط تا خانه دار شدن؛ …