پیشنهاد افزایش ۷۰ درصدی قیمت نان در تهران

آفتاب نیوز:اتحادیه نانوایان پیشنهاد افزایش ۷۰ درصدی برای نان را مطرح کرده اند.طی روزهای گذشته در حالی که خبری از افزایش نرخ نان از ستاد تنظیم بازار استان تهران به گوش نمی رسید، بیژن نوروزیان رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران به رسانه ها اعلام کرد که پیشنهاد ما برای افزایش قیمت نان در پایتخت ۷۰ درصد است.

نوروزیان بر این نکته تاکید کرده بود که طی ۵ سال، از سال ۹۳ تا ۹۸ به رغم افزایش نرخ تورم اجازه افزایش قیمت نان به نانوایی‌ها داده نشد، اما فقط از سال ۹۸ تا سال ۹۹ میزان رشد نرخ تورم به اندازه تمام آن پنج سال بود و دولت همچنان در مقابل افزایش قیمت نان مقاومت می‌کرد.

پیشنهاد اتحادیه نانوایان در دست بررسی است.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف استان تهران نیز روز گذشته گفت: اتحادیه نانوایان تهران برای افزایش قیمت نان پیشنهادی داده و این درخواست فقط در حال پیگیری و بررسی است.

افزایش قیمت نان حق قانونی نانوایان است؟علیرضا قاسمی فرزاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز به روند افزایش قیمت اقلام مختلف، افزایش نرخ سوخت و حقوق کارکنان طی سال های ۹۳ تا ۹۹ اشاره و تاکید کرد: افزایش نرخ نان در این شرایط حق طبیعی و قانونی نانوایان است.وی اضافه کرد: میزان افزایش قیمت نان مطابق تعرفه ها و شرایط اقتصادی جامعه باید بررسی و پیشنهاد شود

اینرا هم بخوانید

تجمع بازنشستگان فولاد در چند استان

بازنشستگان فولاد روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، در استانهای تهران، اصفهان، دامغان، خوزستان، شاهرود، قائمشهر …