کارگر شهرداری اندیمشک:۱۱ ماه کار بدون حقوق!

یک کارگر شهرداری اندیمشک می گوید با وجود ۱۵ سال سابقه وقتی پیگیر دریافت حقوقم که حق قانونی و حاصل زحمات و تلاش‌هایم هست، میشوم به من می‌گویند نمی‌توانی تحمل کنی راه برای رفتنت باز است. کارگران شهرداری اندیمشک ۱۱ ماه حقوق دریافت نکرده اند. یکی ازکارگران می گوید:از سال ۹۹ حقوق دریافت نکردم.

از سال ۹۹ به مدت ۱۱ ماه حقوق کارگران پرداخت نشد و عدم تامین بودجه دلیلی است که برای توجیه این امر عنوان می‌شود. او ادامه می‌دهد: معوقات ماهانه ۹۹ از سه ماه گذشته آغاز شد اما حقوق سال ۹۹ برای زندگی ۶ نفره‌ام کافی نیست و تمام آن صرف پرداخت قرض‌هایی می‌شود که در این مدت برای گذراندن زندگی‌ام گرفته‌ام.

فروش وسایل زندگی.همسر یکی دیگر از کارگران می‌گوید: حتی اکنون پرداخت معوقات به‌صورت منظم و ماهانه صورت نمی‌گیرد. او ادامه می‌دهد: حقوقی که پرداخت می‌شود در واقع مربوط به‌سال گذشته‌ است و همچنان از حقوق سال جاری خبری نیست و عملاً شهرداری در سال ۱۴۰۰ هم بدهکار کارگران است. وی گفت: برای گذراندن زندگی با چهار فرزند ناچار به فروش وسایل و کالاهای خانه‌‌ شده‌ایم و این و این حجم از بی‌توجهی به جامعه کارگری پذیرفتنی نیست. یکی دیگر از کارگران می‌گوید: با وجود ۱۵ سال سابقه وقتی پیگیر دریافت حقوقم که حق قانونی و حاصل زحمات و تلاش‌هایم هست، می‌شوم به من می‌گویند نمی‌توانی تحمل کنی راه برای رفتنت باز است. برگرفته از فارس

اینرا هم بخوانید

روایت اژه ای از پرونده فسا سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار چای بش با ۴۵ متهم حکومتی!

داژه ای: در پرونده فسا چای بش عدد بزرگی بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ …