کانال کولبران و سوختبران: حکومت اوباشان و قاتلان اسلامی بازهم جنایت کردند!

قاتلان دو برادر کولبر صالح و محمد رشیدزاده فورا باید محاکمه و مجازات شوند. جنایتکاران و هفت تیرکشان قاتل جمهوری اسلامی «محمد رشیدزاده» کولبر جوان اهل روستای «قلعه رەش» در سردشت را پارسال و امروز سەشنبە ۹شهریور برادرش «صالح رشیدزاده» با شلیک گلوله به قتل رسانده است. این کولبران تنها فرزندان خانواده بودند و جمهوری اسلامی بازتاب عمد این کولبران جنایت دیگری به کارنامه قتل و کشتار و جنایاتش اضافه کرد.

کانال کولبران و سوختبران ضمن تسلیت و اعلام همدردی با خانواده صالح رشیدزاده، از همه مردم در روستاهای قەلەرەشی، بیران، درمان آباد، روستاهای اطراف و مردم سردشت را فرامیخواند علیه این جنایت و جنایات متعدد حکومت قاتل کولبران سکوت نکنند.

سکوت بس است:
همه مردم سردشت باید در اعتراض به این جنایت و کشتار عادمادنه کولبران در خیابان‌های سردشت تجمع اعتراضی برگزار و صدای دادخواهی خانواده کولبران و همه جانباختگان و قربانیان حکومت تروریست اسلامی باشند.
اعتراضات خود را به جلوی فرمانداری و کلانتری مرکز شهر ببرند و خواهان دستگیری و محاکمه قاتلان صالح، آراس گرویسی و صدها کولبری که به قتل رسیده و یا معلول شده‌اند باشید. از دادخواهی همه خانواده و مخصوصا کولبران حمایت کیند تا به این توحش و کشتار سازماندهی شده حکومتی علیه این کارگران مرزی پایان دهیم.

کانال کولبران و سوختبران
سەشنبە ٩شهریور، ۳۱ آگوست

اینرا هم بخوانید

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو شرکت کنید.هفتم ژوئن ٢٠٢٤ برابر با ١٨خرداد ١٤٠٣

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سالانه سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو …