کاندیداهای سینماگران زن معترض برای تشکیل هیئتی «مستقل از خانه سینما»

آزاده صمدی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی، از نامزدی خود به همراه ۱۲ تن دیگر از زنان دست‌اندرکار سینما، از جمله نیکی کریمی، آیدا پناهنده، ترانه علیدوستی و هانیه توسلی برای تشکیل هیئتی پنج نفره جهت رسیدگی به «آزار و خشونت جنسی» در عرصه سینما و تئاتر خبر داد.

قرار است مجمعی برای پیگیری خواست بیانیه (رسیدگی به خشونت و آزار علیه سینماگران زن توسط کمیته مستقل) تشکیل شود که طبیعتا و برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق نیاز به انتخاب پنج نماینده ضروری به نظر می‌رسد.
در لیست زیر تعدادی از زنان سینماگر، برای به عهده گرفتن این مسئولیت، کاندید شده‌اند. شما زنان دست‌ اندر کار سینما و تئاتر امضاکننده، با مراجعه به دایرکت صفحه “جنبش می‌-تو ایران” یک کد دریافت می‌کنید و سپس از این لیست به نمایندگان مورد نظر خود رای خواهید داد. امید است این فرایند دموکراتیک، گام بعدی را در رسیدگی دقیق به این موضوع در جهت حق‌خواهی استوار کند.
پ.ن: لطفا فقط و فقط زنانی که بیانیه را امضا کرده‌اند، برای رای‌گیری به صفحه#می_تو ایران دایرکت داده، کد دریافت کنند و برای ثبت رای خود به لینک زیر مراجعه نمایند. (قدم اول اگر از امضا کنندگان بیانیه هستید به صفحه “جنبش می‌-تو ایران” در دایرکت پیام دهید)
https://take.quiz-maker.com/poll4271596xD992BcEa-134

اسامی کاندیداها به شرح زیر است:
نیکی کریمی
آیدا پناهنده
غزاله معتمد
غزاله سلطانی
ترانه علیدوستی
منصوره یزدان جو
هانیه توسلی
ریحانه طراوتی
مهین صدری
آزاده صمدی
سمیه میرشمسی
مارال جیرانی
ثمین مهاجرانی

https://www.instagram.com/p/CcCtSe3Olal/

اینرا هم بخوانید

پزشکیان در اولین سخنرانی بعد از پیروزی: اگر خامنه‌ای نبود «اسم ما از صندوق درنمی‌آمد»

RadioFarda مسعود پزشکیان در نخستین سخنرانی خود به عنوان پیروز چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران اعلام …