کردستان سنگر انقلاب علیه جمهوری اسلامی- نسان نودینیان پاسخ می‌دهد

مندرج در ژورنال شماره ۷۶۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

آذر پویا: جمهوری اسلامی وسیع‌ترین و بزرگ‌ترین جنایت‌ها را در کردستان مرتکب شده است. تازه‌ترین جنایتش در همین انقلاب زن زندگی آزادی است که خون بسیاری از جوانان را ریخته است، جواب مردم کردستان به این سیرک انتخاباتی چه باید باشد؟

نسان نودینیان: مردم کردستان در ۴۵ سال گذشته رویکردی انقلابی با حکومت اسلامی، داشته‌اند. مردم کردستان مضحکه‌های انتخابات را به رویارویی مبارزاتی و به بیانی رفراندوم علیه حکومت اسلامی تبدیل کرده‌اند و عملاً با مشارکت پایین در مضحکه‌های انتخابات ثابت کرده‌اند جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند. در عرصه اجتماعی ـ سیاسی تنفر و انزجار از حکومت اسلامی را به رویارویی‌های مبارزاتی تبدیل کرده‌اند.

حکومت اسلامی در کردستان مثل سایر نقاط ایران از جمله سیستان و بلوچستان صدها نفر را اعدام کرده، هزاران کولبر و سوخت بر را کشته و زخمی کرده است، با میلیتاریزم و لشکرکشی‌های نظامی توانسته در کردستان مستقر شود و با حملات نظامی و اعدام‌های دسته‌جمعی در پادگان‌های سنندج، مریوان، جوانرود و مهاباد نیروهایش را مستقر کرده است. در همین انقلاب زن زندگی آزادی دست به قتل‌ها و جنایات بی‌شماری زده است و البته با مقاومت وسیع و خیره‌کننده مردم کردستان علیه خودش روبرو شده است. اعتصابات سراسری مردم کردستان زبانزد و نمونه است.

در کردستان ستادهای صندوق‌های رأی و تبلیغاتی کاندیداهای مزدور همواره توسط جوانان و مردم ناراضی به آتش کشیده شده است و به شیوه‌های مختلف ضمن شرکت‌نکردن در انتخابات کاندیداها را به‌عنوان مزدوران تبهکار حکومت اعدام معرفی کرده‌اند.

در دوره چهاردهم مضحکه انتخاباتی چندین نهاد مردمی به‌ویژه خانواده‌های دادخواه و مادران دادخواه، معلمان و آسیب‌دیدگان خیزش مردمی زن زندگی آزادی به شکل گسترده‌ای اعلام کرده‌اند: “رأی ما سرنگونی است” و عملاً در مضحکه انتخابات شرکت نمی‌کنند! این روند مقابله با این مضحکه انتخاباتی رژیم می‌تواند گسترده‌تر هم بشود.

اینرا هم بخوانید

حماقت بی حد و مرز مسعود پزشکیان و مزدوران حامی او در سنندج

شنبه دوم تیرماه ١٤٠٣ مسعود پزشکیان برای گرم کردن تنور سرد مضحکه انتخابات وارد سنندج …