کمیته بین المللی علیه اعدام: محمد نوری۲۰ ساله در انتظار اعدام بدلیل انتقاد از حکومت و دین اسلام!

nori-m

این عکس محمد نوری هم پرونده ای سینا دهقان و سحر الیاسی است. زمانی که او را به اتهام “توهین به مقدسات” دستگیر کردند تقریبا ۱۸ سال سن داشت. الان حدود۲۰ سال سن دارد و در زندان اراک زندانی است. برای او نیز حکم اعدام صادر شده است. طبق اخباری که ما دریافت کرده ایم محمد نوری در زندان دچار افسردگی شدیدی شده است و احساس تنهایی می کند.

بگذار صدایش باشیم. بگذار بداند که فریادرسی دارد. بگذار بداند که همه ما سینا و محمد و سحر هستیم. بگذار دنیا بداند که ما در ایران با چه حکومت ددمنشی و در عین حال زبونی روبرو هستیم.

این جوانان جرمی مرتکب نشده اند. حقایقی را در باره فقر و نداری مردم و دزدی و فساد حاکمان ایران در شبکه اجتماعی لاین منتشر کرده اند و رو به مردم گفته اند فریب مذهب را نخورید. این جوانان دین و مذهب اسلام را مورد انتقاد قرار داده اند که چگونه اسلام در خدمت ثروت اندوزی حاکمان و برای سرکوب مردم استفاده شده است. اینها هیچکدام جرم نیست. حقیقت است. حرف دل همه مردم ایران است.

این جوانان نباید محاکمه و زندانی شوند. باید حاکمان اسلامی ایران را محاکمه کرد که برای بقای حکومت ضد انسانی شان  دائما حقوق مدنی مردم ایران را لگد کوب می کنند.

یکصدا بخواهیم که احکام اعدام سینا دهقان و محمد نوری و حکم سه سال زندان سحر الیاسی لغو شود و همه مخالفین حکومت و منقدین اسلام از زندان های جمهوری اسلامی ایران آزاد شوند. نگذاریم قلب این جوانان از طپش باز ایستد. نگذاریم جوانی شان در زندان سپری شود.

 کمیته بین المللی علیه اعدام

۱۰ فروردین۱۳۹۶- ۳۰ مارس ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی: کانونهای بازنشستگی تشکل‌های زرد بی‌خاصیتی شده اند

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی در جریان اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی علیه مداخله …