کمیته تشکیلات خارج حزب کمونیست کارگری: گروگانی در آستانه اعدام!

رژیم اسلامی ایران در بحران عمیق سیاسی و اجتماعی، در اوج افلاس و پوسیدگی پاسخش به مبارزات گستره اجتماعی و سیاسی، تشدید فشار و بگیر‌و‌ببند چهره‌ها و فعالین جنبشهای است!
رژیم بخاطر عقب راندن جنبشهای هر روز رادیکالتر شده برابری طلبی و سرنگونی طلبانه جامعه اقدام به بگیر و ببند و حتی اعدام در ملأ‌عام میکند.


نقشه نخ‌نمای ربودن و دادگاهی کردن “جمشید شارمهد” فعال سیاسی ایرانی‌_آلمانی و از فعالین مخالف رژیم در تاریخ ۹ مرداد ۱۳۹۹ با اتهاماتی نظیر: “نقش داشتن در انفجار حسینیه سیدالشهدا شیراز”، “انفجار در سد سیوند” و “هماهنگی در حمله به رزمایش پیامبر اعظم”. قرار است اعتبار برباد رفته دستگاهای امنیتیشان را برخ بکشد.


ربایش مخالفین رژیم در خارج از مرزهای ایران و بوسیله باندها و مافیاهای تروریستی و قاچاقچی سر به رژیم رویدادی تازه نیست، هنوز یکماه از شناسایی و دستگیری این اوباش در استانبول ترکیه نمی‌گذرد! که مضحکه دستگیری، شکنجه، اعتراف‌گیری و پاپوش‌دوزی برای “جمشید شارمهد” بعنوان دستاورد در بوق و کرنا میشود.


ابتدا محمود علوی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ادعا کرد جمشید شارمهد “در داخل ایران” توسط نیروهای اطلاعات دستگیر شده‌است. سپس روزنامه جوان، در گزارشی نوشت که “جمشید شارمهد” روز ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ در تاجیکستان بازداشت شده‌است و بلافاصله دولت تاجیکستان رسماً تکذیب میکند، بعد باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما در گزارشی ادعا کرد “جمشید شارمهد” برای یک نشست سیاسی به ایران وارد شده بود و بعد از احساس خطر، قصد فرار داشته که در مرز ایران و پاکستان بازداشت می‌شود!
امّا اطلاعات موقعیت‌یاب تلفن همراه “شارمهد” نشان می‌دهد که وی در جنوب کشور عمان روبوده شده و به ایران منتقل شده است.


این مضحکه بلافاصله از طرف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، بعنوان “عملیات پیچیده!” در داخل ایران اعلام میشود و قرار است پاسخی به درماندگی و دریوزگی محافل و مافیاهای اطلاعتی رژیم و اقتدار پوشالی آنها باشد، قرار است سنگرهای حفاظتی درهم ریخته حاکمیتشان که دیگر قادر به حفض حتی پرسنلشان هم نیست را مرمّت کند.
به کمپین امضا برای آزادی جمشید شارمهد بپیوندیم:
https://chng.it/z8yhtg2fdH


رژیم ترور، اعدام و ضد زن را تحریم کنید!
متحدانه به دستگیری، اعتراف کشی و اعدام در نظام سیاه اسلامی اعتراض کنیم!
در اعتراض به دستگیری وقیحانه مادران دادخواه، زنان و دختران آزاده، گروگانهای جنبش معلمان، کارگران و بازنشستگان متحد شویم.
تشکیلات خارج‌کشور حزب کمونیست کارگری ایران خواهان لغو‌حکم اعدام، آزادی بی‌قید و شرط بازداشت شدگان و بازداشت و محاکمه سران تبهکار رژیم اسلامی است!


نه به اعدام!
زنده باد آزادی و برابری!
سرنگون باد رژیم منفور جمهوری اسلامی

کمیته تشکیلات خارج حزب کمونیست کارگری ایران
۲۵ ژوئیه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …