کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:محکومیت جمهوری اسلامی باید قدم اول در بایکوت جمهوری اسلامی باشد

بعد از ۴۲ سال ترور، اعدام، سنگسار، شکنجه و گروگانگیری  گروه جی ۷ حکومت تبهکاران اسلامی در تهران را بخاطر  صدور تروریسم به منطقه و جهان، غنی‌سازی اورانیوم و خطر موشکهای بالستیک محکوم کرد و از دولت تروریست اسلامی حاکم بر ایران  خواستند که: “نقشی سازنده در تقویت صلح و ثبات منطقه بازی کند”. و دست آخر در مورد سرکوب و اختناق ۴۲ ساله رژیم اسلامی درایران نوشتند: “ما عمیقا نگران ادامه موارد نقض حقوق بشر در ایران هستیم، از جمله مواردی که بر استفاده از حق آزادی تجمع، حق آزادی تشکیل گروه، آزادی دین یا اعتقادات، و آزادی بیان اثر می گذارد. شهروندان خارجی، افرادی با تابعیت دوگانه و مدافعان حقوق بشر با بازداشت های خودسرانه، دستگیری ها و احکام سنگین زندان روبرو بوده اند و باید آزاد شوند.”

اما نگرانی کافی نیست رژیم اسلامی در ایران باید بجرم جنایت علیه بشریت محکوم شود. نگرانی باید به بایکوت سیاسی و نظامی و ورزشی و فرهنگی تبدیل شود. این حکومت نماینده مردم ایران نیست، قاتل و شکنجه‌گر زنان و مردان و پیر و جوان است، نگرانی باید به بیرون انداختن حکومت اسلامی از کلیه نهادهای بین المللی، بستن سفارتخانه هایش و دستگیری و محاکمه هر کدام از مقاماتش که جرات کنند به خارج سفر کنند، تبدیل شود.

دولت آپارتاید نژادی آفریقای جنوبی به دلیل نژادپرستی محکوم و بایکوت شده بود. نظام سیاه اسلامی نیز با سابقه ۴۲ سال جنایت سیستماتیک علیه مردم، ۴۲ سال شکنجه و قتل و جنایت و اعدام و سنگسار و ترور و آدم ربایی و زن ستیزی و شلیک عامدانه به هواپیمای مسافربری و هزار جنایت دیگر باید بایکوت شود.

انسان در نظام ضد انسانی اسلامی در ایران فاقد هرنوع حق و حقوقی است! به سنت دوران سیاه سلطه کلیسا در قرون وسطی انسان حتی حق اندیشیدن و فکر کردن هم ندارد.

امروز مردم، کمر به لغو قوانین سیاه و انسان ستیز این نظام و سرنگونی آن بسته‌اند. یک اقدام مهم در حمایت از مبارزه عادلانه مردم ایران، فشار به دول غربی برای بایکوت جمهوری اسلامی است.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۶ مه ۲۰۲۱

فایل پی دی اف

اینرا هم بخوانید

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی: کانونهای بازنشستگی تشکل‌های زرد بی‌خاصیتی شده اند

شرایط کنونی کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی در جریان اعتراضات بازنشستگان تامین اجتماعی علیه مداخله …