کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران:بایکوتشان کنیم!

در سراشیب سقوط رژیم ننگ و جنایت اسلامی شاهد رویدادهایی از این نوع بارها خواهیم بود.هم‌زمان با محاکمه حمید نوری یکی از جلادان و دستیاران رئیسی با دادخواست مشارکت در قتل هزاران زندانی سیاسی در تابستان ۶۷در استکهلم سوئد در تهران قرار است رئیسی ارباب حمید نوری را در روز پنجشنبه  ۱۴ مرداد (پنجشنبه ۵ اوت) و در سالگرد صدور فرمان مشروطیت غسل تعمید دهند، کفش خامنه‌ای را بلیسد و به اصطلاح رئیس جمهور جامعه‌ای ۸۰ میلیونی و مدرن و امروزی که روز مره مردم عاصی فرمان مرگ و سرنگونیشان را  در خیابان صادر میکند، بشود!

مناسک تحلیف رئیسی تبهکاردر ۵  اوت را به مراسم اعتراض علیه رژیم تبهکار اسلامی تبدیل کنیم!اعلام کنیم این اوباش نماینده ما مردم نیستند ! او و دیگر سلاخان حاکم باید دستگیر و در کنار امثال حمید نوری‌ها محاکمه شوند.این فرمان مردم و خواست ما میلیونها انسان به تنگ آمده است.

روز مسخره مناسک تحلیف را به  روز دادخواهی میلیونها کارگر، زن، پیر و جوان علیه اقلیت و باندهای مافیایی تبهکار حاکم تبدیل کنیم.فریاد خشم مردم باشیم فریاد و اتحادی که آخرین ضربات را بر قلعه پوسیده و درهم ریخته رژیم جنایت اسلامی وارد خواهد کرد.

سرنگون باد رژیم جهل و جنایت اسلامی!

زنده باد آزادی و برابری!

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران

۲۸ جولای ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

گزارشات تصویری از شرکت فعالین حزب کمونیست کارگری در مراسمها و تظاهراتهای اول مه در خارج کشور

این صفحه تکمیل میشود سوئد استکهلم سوئد مالمو سوئد گوتنبرگ آلمان فرانکفورت: برمن کاسل لایپزیک