کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری:کشتن کولبران توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی

روز چهارشنبه یازدهم مهرماه، نیروهای نظامیان حکومت اسلامی گروهی از کولبران  را در مرز نوسود به رگبار میبندند.  این گروه از کولبران در مکانی به نام “سوره هلاله” هدف شلیک مستقیم نظامیان حکومتی قرار گرفته‌اند.”عظیم احمدی” ٤٢ ساله اهل روستای “تشار” نوسود جانش را از دست داده است.

روز دوشنبه هشتم مهرماه،  “اکرم خلیلی” ٢٧ ساله اهل روستای “کوران” از توابع منطقه صومای برادوست در پی شلیک مستقیم نظامیان حکومتی جان باخت. نیروهای نظامی حکومت اسلامی  بدون اخطارقبلی کولبران را مورد تیراندازی قرار میدهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری کشتن  کولبران توسط نیروهای حکومت اسلامی را محکوم میکند.

مردم شهرهای کردستان  را به اعتراض  در محکومیت و دشمنی آشکار حکومت اسلامی علیه کولبران، فرا میخواند. و از تمامی مردم آزادیخواه و برابری طلب میخواهد که نسبت به این درنده خویی باندهای اسلامی اعتراض کنند. نباید اجازه داد بیش از این کارگران بیکار که از قبل میراث شوم این حکومت به انجام شغل کولبری که سود و ثمره اش را اوباشان حکومت اسلامی بجیب میزنند، بقتل برسانند.این عمل وحشیانه و کشتار کولبران را با حرکتهای اعتراضی گسترده باید محکوم کرد. کار یا بیمه بیکاری شعار و خواست همه کولبران است. با مبارزه متحدانه، با تشکیل شوراها جهت انجام اعتراضات توده ای به جهنمی که حکومت اسلامی بوجود آورده است بمیدان بیاویم.

سرنگون باد حکومت اسلامی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٣ مهر ٩٧

٥ اکتبر ٢٠١٨

Bereich mit Anhängen

اینرا هم بخوانید

تجمع بزرگ معلمان و فرهنگیان بازنشسته در تهران و  تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی و فولاد در چند شهر

روز ۳۰ اردیبهشت جمعیت بزرگی از بازنشستگان فرهنگی کل کشور مقابل سازمان برنامه و بودجه در …