کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: برای مقابله با شرایط جدید باید متشکل و سازمانیافته آماده شد

مردم مبارز کردستان!

کارگران بیکار!

بحران کرونا تامین معیشت و سلامتی مردم را در سطح عمومی با مخاطره جدی روبرو کرده است. تعداد زیادی از مکان های امرار معاش کارگران و جوانان بیکار از جمله دستفروشی و کولبری تعطیل شده اند. شرایط کنونی معیشت و زندگی هزاران نفر از خانواده های کارگر و زحمتکش را در مخاطره جدی قرار داده است. هزاران کارگر و جوانان بیکار از هرنوع درآمدی محروم شده اند.

کارگران و مردم کردستان نباید به این شرایط فلاکتبار تن دهند. نباید بگذارید خودتان و اعضای خانواده تان در گرسنگی و نداشتن امکانات دارویی و پزشکی جانشان را از دست بدهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری مردم مبارز، کارگران و جوانان بیکار را فرامیخواند که برای؛ تامین هزینه های زندگی خانواده خواستار بیمه بیکاری مکفی بر اساس تامین معیشت هر تعداد از خانواده هایتان بشوید.هزینه های زندگی خانواده هایی که بدلیل ابتلا به کرونا و یا بدلیل تعطیلی کارشان درآمدی ندارند را تامین کنند.

قسط های بانکی، فیش های آب و برق و گاز و قسط های بانکی را پرداخت نکنید. دولت موظف است هم زندگی شما را تامین کند و هم کلیه قسط ها و قبض ها را ملغی کند و اجاره مسکن ها را بپردازد. در شرایط کنونی که به دلیل ویروس کرونا موقتا با محدودیت گردهمایی و تجمعات اعتراضی مواجه هستید، از طریق میدیای اجتماعی و یا بهرشکل دیگری که میتوانید برای متشکل شدن و شکل دادن به شبکه های خود استفاده کنید و خود را برای مقابله با شرایط جدید آماده کنید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٨ اسفند ١٣٩٨

٨ مارس ٢٠٢٠

اینرا هم بخوانید

فراخوان به اعتراض و اعتصاب عمومی در روز ۱۲ اردیبهشت

«شبکه زن زندگی آزادی» در اعتراض به احکام اعدام، جنگ علیه زنان و فقر و …