کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: وحشت رژیم اسلامی از پیکر بی جان پدر رامین حسین پناهی

امجد حسین پناهی برادر جانباخته رامین حسین پناهی در ویدئویی اعلام کرد که مزدوران وزارت اطلاعات رژیم به قصد ربودن پیکر بی جان پدرش تلاش کردند مانع از برگزاری مراسم خاکسپاری او شوند و از مردم خواست به توحش مزدوران حکومت اعتراض کنند.
وحشت و هراس کل پیکر حکومت اسلامی، کاربدستان و مزدورانش را فرا گرفته است. آنان حتی از جسد بی جان مخالفین خود بشدت می ترسند. در سالگرد اعدام رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی، پدر رامین حسین پناهی، خالو میرزا حمه درگذشت. مردم جسور، فداکار و متنفر از حکومت دهها هزار اعدام، برای خاکسپاری او عازم روستای “قوری چیان” شدند اما خفاشان اسلامی به قصد ربودن جسد بی جان او که مبادا ابراز خشم و تنفر عمیق مردم در این مراسم ستونهای ترک خورده نظام اسلامی را بار دیگر به لرزه درآورد وارد عمل شدند. اما مردم مبارز و جسور حاضر در این مراسم پاسخ کوبنده ای به جیره خواران وزارت اطلاعات و نیروهای سرکوب رژیم دادند و مانع از این عمل شنیع، ضد انسانی و کثیف نیروهای حکومت شدند.


آنان به خیال خود می کوشند تا با آمدن رئیسی عضو کمیته مرگ به کردستان فضای رعب و وحشت ایجاد کنند اما نه تنها دیگر کسی برای قلدری نیروهای سرکوب و کل رژیم تره خورد نمیکند بلکه در مقابل توحش اسلامی باندهای حکومت قاطعانه می ایستند.
جا دارد مردم سنندج و مردم شهرک و روستاهای اطراف سنندج با حضور گسترده خود در کنار خانواده حسین پناهی به توحش مزدوران حکومت اسلامی اعتراض کنند. باید زمینه اعتراض علیه حضور رئیسی که دستانش به خون دهها هزار انسان همچون رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی آلوده است و در روزهای آینده می خواهد به کردستان بیاید را مهیا کرد.


سرنگون باد حکومت جنایتکار اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران
۲۵ شهریور۱۴۰۰ ، ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

۱۷ شهریور تجمع پرستاران در سراسر کشور همراه با خانواده‌‌ها

پرستاران در اعتصابات خود که از ۹ مرداد شروع شد و به سرعت به اعتصابی …