۲۴ هزار خشت طلا برای “ساخت گنبد امام حسین” در عراق آماده شد

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات حکومت درسفر به کرمان به ایرنا گفته است:۲۴ هزار خشت طلا برای “ساخت گنبد امام حسین” لازم است!حدود ۵ هزار خشت طلا از مجموع ۲۴ هزار خشتی که برای گنبد نیاز است توسط غیرکرمانی ها اهدا می شود و بقیه نیز تامین شده است.علاوه بر این هم اکنون نیز بیش از ۷۵۰ بافنده فرش در استان کرمان مشغول بافت قالی های صحن حضرت زهرا هستند.

پول و اعتبارات صدها میلیاردی برای بازسازی اماکن مذهبی به اندازه کافی هست. طلا و جواهرات گران قیمت و زینتی، سنگهای کمیاب و گران با کیفیت عالی، مدرن ترین تکنیک و امکانات فنی ساخت و ساز در کنار حمایت های همیشگی و مستقیم بیت رهبری و باندهای حکومتی برای این امر راه اندازی صنعت پرسود جهل و خرافه مذهب به وفور وجود دارد. حکومت سرکیسه را برای راه اندازی و گسترش صنعت جهل و خرافه مذهب شل کرده و هر ساله صدها میلیارد تومان صرف ساخت و نوسازی اماکن مذهبی می کند.صنعت پرسود مذهب برای حکومت درآمدهای کلان دارد. این بخش از صنعت حکومت در عراق تحت نظر مستقیم خامنه ای و زیر نظر تشکیلات عظیم “ستاد بازسازی عتبات عالیات” راه اندازی شده است.در کنار این هزینه ها صدها میلیارد تومان بودجه در ردیف های بودجه با عنوان”کارهای فرهنگی و قرآنی”در اختیار باندهای حکومتی قرار داده شده است.

این صنعت درآمدهای هنگفت برای حکومت دارد. برای مثال میشود به مضحکه “اربعین حسینی” و دهها کاروان مذهبی که در قالب حمایت های حکومت هر ساله راهی “زیارت” این اماکن در عراق میشوند؛ اشاره کرد.هزینه های میلیاردی برای ساخت و تجهیز اماکن مذهبی سیاست رسمی حکومت می باشد. درشرایطی که 90 درصد کارگران حقوق های زیر چندین برابر خطر فقر میگیرند، میلیونها دانش آموز در مدارس تخریبی بدون سیستم گرمایشی استاندارد مجبور به تحصلند، بهداشت و درمان برای اکثریت مردم در دسترس نیست، و دهها کمبود دیگر…

برای این موارد پول و اعتبار نیست؛ جون برای حکومت “سودآور” نمی باشد.

جمهوری اسلامی با صنعت مذهبش و صرف هزینه های صدها میلیاردی برای بازسازی اماکن مذهبی، مستقیما از جیب کارگران و مردم هزینه کرده و فقر و فلاکت و گرانی و بی تامینی در کنار معیشت و زندگی های زیر چندین برابر خط فقر را بر گرده مردم تحمیل کرده است.برای حکومت دزدان، قاچاقچیان و آدمکشان اسلامی سرمایه اینها “هزینه های اضافی” بوده و سودآور نیستند.

با این هزینه های حکومت میشود همه مدارس کشور را از نو ساخت، بهداست و درمان رایگان برای همه مردم تامین کرد، دستمزدهای کارگران را با استانداردهای یک زندگی تامین و مدرن تامین کرد.اما اینها هیچ موقع امر حکومت نبوده ونمی باشد.قطع هزینه های کلان دم و دستگاه عریض و طویل صنعت مذهب حکومت، در اولین قدم در فردای سرنگونی حکومت، در دستور آنقلاب آتی مردم می باشد. همه این هزینه ها قطع و این بودجه ها صرف امورات رفاهی مردم خواهد شد. کارگران و مردم ایران برای پایان دادن به این وضعیت چاره ای جز این ندارند که حکومت جهل و خرافه مذهبی، حکومت دزدان و آدمکشان اسلامی سرمایه را به زیر بکشند. و مردم درگیر ای امر مهم می باشند.

محمد شکوهی

8 بهمن 1397

اینرا هم بخوانید

شکست وعده “خون‌خواهی خامنه‌ای” برای هنیه تروریست! محمد شکوهی

از روز چهارشنبه، ۳۱ ژوئیه که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی گروه تروریستی حماس در …