فرمانده ناجا:فضای مجازی اگر کنترل نشود تهدید بزرگی است.300 مصوبه حجاب وعفاف

ایسنا،فرمانده ناجا:فضای مجازی اگر کنترل نشود تهدید بزرگی است.

وقتی گزارش‌ها و شکایت‌هایی را که به دست ما می‌رسد بررسی می‌کنیم این گزارش‌ها نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر فضای مجازی تاثیرات زیادی بر فضای جامعه گذاشته و اگر این فضا مدیریت و کنترل نشود می‌تواند تهدید بزرگی برای جامعه باشد. البته ما منکر این نمی‌شویم که فضای مجازی فرصت‌هایی هم دارد اما موضوع ما تهدیداتی است که از این فضا به مردم ما وارد شده و در مواردی اثر خود را نیز گذاشته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیش از 300 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص عفاف و حجاب گفت: این مصوبه به 26 دستگاه ابلاغ شده است که حدود 20 مصوبه آن مربوط به نیروی انتظامی است اما سوال اینجاست که آیا تمام دستگاه‌های دیگر وظایف خود را انجام داده‌اند؟ بر اساس قانون ما باید در انتهای این طرح قرار بگیریم اما چون دیگران وظایفشان را انجام نداده‌اند ما هم در ابتدا قرار گرفته‌ایم، هم در میانه و هم در انتهای راه.

 یافته‌های ما نیز نشان می‌دهد افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیده‌اند و به پلیس مراجعه کرده‌اند خودشان هم چندان مسائل عفاف و حجاب را رعایت نکرده‌اند. بنابراین می‌توان اینطور گفت که حجاب از افراد صیانت می‌کند و کسانی که عفیف‌ترند کمتر در معرض خطر قرار دارند. بنابراین اگر خانواده‌ای می‌خواهند تا سالم در جامعه‌ای زندگی کنند و خطر کمتری در جامعه متوجه‌شان باشد هر چه عفیف‌تر باشند می‌توانند سالم‌تر زندگی کنند.

اینرا هم بخوانید

حملات گسترده هوایی اسرائیل به مواضع حزب الله

ارتش اسرائیل پنجشنبه شب ۲۹ شهریور اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش این کشور «صدها راکت» …