علم الهدی : رهبری فقط بخاطر شرایط حساس از دولت و مجلس حمایت میکند

تسنیم،علم الهدی : رهبری در حال حاضر فقط بخاطر آنکه شرایط حساس است از دولت و مجلس حمایت میکند/ این کنوانسیون FATF رئیسش وزیر خزانه داری آمریکاست.

از سوی دیگر در میدان جنگ رسانه‌ای، باید به دشمن ثابت کنیم که همه ما یک صدا هستیم؛ دولت و مجلس و مردم ما یکی هستند و در یک صف مقابل دشمن ایستاده‌اند. تدبیری که در حل مشکلات معیشتی مردم دارند مراقب باشید ما را به دست دشمن ندهند. این کنوانسیون FATF رئیسش وزیر خزانه داری آمریکاست و فرمانده مطلق جنگ با ما و جنگ اقتصادی با ما این‌ها هستند. چه چیزی را قرار است تصویب کنید؟ قرار است ما را دوباره به دشمن بدهند و ملت را در محاصره دشمن قرار دهند؟ مسائل را دقیق ببینید و تاریخ این کنوانسیون را ببینید. با یک تهدید دشمن فکر نکنند ما خود را در چنگ دشمن قرار دهیم. یک بار با ارز و سکه تدبیر کردید و این وضعیت را برای مردم پیش آوردید. فکر این مردم باشید. دشمن سیلی خورده و درصدد جبران این سیلی است.

دشمن با دو جنگ به سراغ ما آمده که یکی جنگ اقتصادی و دیگری جنگ رسانه‌ ای است؛ در جنگ اقتصادی هدف معیشت ماست تا جوان ما فکر کند از روز نخست فقیر و مستاصل بوده‌ایم و همه این‌ها به دلیل گفتن شعار “مرگ بر آمریکا” بوده است؛ دشمن جریان اقتصاد را هدف گرفته و در جنگ رسانه‌ای نیز به عناوین مختلف و با جریان‌های اطلاع رسانی سراسر جهان دائم تلقین کرده و ما را به اوضاع بدبین می‌کند و با این نومیدی و بدبینی انقلاب ما بعد از 40 سال ادامه پیدا نکند و مقام معظم رهبری فرمودند اکنون موقعیت حساسی است که گرفتار توطئه دشمن شده‌ایم.

اینرا هم بخوانید

احضار و بازداشت چندین نفردر کردستان در رابطه با مراسمهای نوروزی

شبکه حقوق بشر کردستان می گوید از ابتدای سال جاری چندین نفر در کردستان در …