تجمع کارگران شرکت حفاری گلوبال پتروتک کیش، سبلان پارچه اردبیل و..

اطلاعیه خبری :- روز ۲۵ آبان جمعی از کارگران شرکت تاسیسات حفاری گلوبال پتروتک کیش در اهواز در اعتراض به عدم پرداخت هفت ماه دستمزد و حق بیمه خود دست به تجمع زدند. در این حرکت اعتراضی کارگران دست نوشته هایی در بیان اعتراضشان به تعویق پرداخت حقوقها دردست داشتند.

– روز دوشنبه ۲۴ آبان ‏کارگران کارخانه‌ی “سبلان پارچه اردبیل” در اعتراض به عدم دریافت ۴ ماه دستمزد و واریز نشدن ۳ ماه حق بیمه خود بار دیگر دست به تجمع زدند و در محوطه شرکت گرد آمدند.  

– ساعت یک بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۵ آبان عالیه اقدام دوست معلم بازنشسته که در سفر فومن به سر می برد، بوسیله نیروهای پلیس امنیت فومن و تهران در منزل یکی از بستگانش در روستاهای فومن دستگیر شد. او ساکن تهران است. عالیه اقدام دوست حکم ۹ سال زندان را در پرونده ی خود دارد و با وثیقه ی ۴۰۰ میلیونی آزاد شده بود. گوشی موبایل شخصی وی هم اکنون در دست نیروهای امنیتی است. حزب کمونیست کارگری بازداشت عالیه اقدام دوست را محکوم و برآزادی فوری او و همه زندانیان سیاسی تاکید دارد.

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۵ آبان ۱۴۰۰ ، ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو شرکت کنید.هفتم ژوئن ٢٠٢٤ برابر با ١٨خرداد ١٤٠٣

در تجمع اعتراضی مقابل اجلاس سالانه سازمان جهانی کار علیه حضور جمهوری اسلامی در ژنو …