از سپاه چه خبر؟

رادیو فردا به یک فایل صوتی حدود ۵۰ دقیقه‌ای دست یافته است که بخش اعظم آن به جلسه محرمانه و گفتگوی محمدعلی جعفری، فرمانده وقت کل سپاه پاسداران و صادق ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران در سال ۹۷ درباره فساد چندین هزار میلیاردی نیروهای مرتبط با نیروی قدس سپاه، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران اختصاص دارد.

در این فایل صوتی، اسامی گوناگونی از فرماندهان بالاترین سطوح سپاه و اطلاعات سپاه و مدیران هلدینگ های وابسته به سپاه شمرده می شود. هرمی که در راس آن خامنه ای و پسرش مجتبی هدایت کلی را بعهده دارند و در قاعده هرم از محمد علی نجفی شهردار ، باند جمال الدین آبرومند، مسعود مهردادی، همسر قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی، اسماعیل قاآنی، علیرضا زاکانی، ذوالقدرنیا، محمد جعفری و چند نفر دیگر از سپاهیان رده بالا نام برده می شود. اما پر نفوذترین و قدرتمندترین باند مافیائی سپاه، مثلث محمد باقر قالیباف، جمال الدین آبرومند و حسین طائب هستند که هر سه آنها اکنون در بالاترین و کلیدی ترین مقامات تصمیم گیری و امنیتی جمهوری اسلامی نشسته اند.

این تنها گوشه بسیار کوچکی از عمارت مافیای نظامی و اقتصادی رژیم دزدسالار است که از زبان بالاترین و نزدیکترین یاران خامنه ای در محفل خودی بیان می شود. مردم ایران این دزدان آدمخوار را بخوبی می شناسند و از این نظر نیازی به اسناد ندارند. آنچه که می تواند در این رابطه مهم باشد، معرفی چهره واقعی آنها نزد متوهمین و بدنه نیروهای نظامی و سرکوب است، تا هرچه سریعتر صف جنایتکاران را ترک کنند.

مندرج در ژورنال شماره ۳۳

اینرا هم بخوانید

مدونا و کنسرت عظیمش در برزیل – شهاب بهرامی

مندرج در ژورنال شماره ۷۲۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …