اربعین و آرزوهای شکست‌خورده حکومت اسلامی – میلاد رسایی‌منش

مندرج در ژورنال شماره ۷۹۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حکومت فاسد اسلامی در ایران، برای قداره کشی در منطقه و مقابله با رقیب ژئوپلیتیک و ایدئولوژیک خود یعنی عربستان سعودی، چند دهه است که سعی می‌کند مراسم اربعین را به مراسمی در حد حج تبدیل کند.

در آخرین اقدام، و دررابطه‌با مراسم اربعین امسال، محمد زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام از ذخیره “بیش از ۴ میلیون بطری آب‌معدنی” در سردخانه‌ها برای مراسم مذهبی موسوم به “اربعین” خبر داد. زارع روز شنبه ۶ مرداد گفت که ستاد اجرایی فرمان امام که تحت‌نظر دفتر رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود، همچون سال گذشته از زائران اربعین حمایت می‌کند. او گفت که علاوه بر “پشتیبانی اقلام خوراکی، بیش از ۴ میلیون بطری آب‌معدنی در سردخانه‌های استان در بین زائران توزیع می‌شود.” مدیرکل ستاد اجرایی فرمان خمینی افزود: “باتوجه‌به گرانی اقلام خوراکی، با توان بیشتری از موکب‌ها حمایت می‌کنیم و نمی‌گذاریم چراغ خدمت‌رسانی خاموش باشد.”

این‌که حکومت اسلامی شاکله‌ای از دزدان بی‌شرم است که تبهکارانه از جیب مردم برای تبلیغات اسلامی دزدی می‌کند امری شناخته شده است. حکومت اسلامی ازیک‌طرف مردم را در فقر و محرومیت نگه می‌دارد و معیشت و حقوق ابتدایی شهروندان را پایمال می‌کند، و از طرف دیگر ثروت و امکانات کشور را صرف مراسم ضد زن، ضد کودک و خرافاتی محرم و اربعین می‌کند تا از این طریق ضمن تحمیق و عقب نگه‌داشتن توده‌های مردم به لحاظ فکری، فضای اسلامی و امنیتی برای سرکوب مردم به‌پاخاسته در انقلاب زن زندگی آزادی را فراهم کند. اربعین در واقع برای حکومت فرصتی است که اوباش گشت ارشاد را بیشتر به خیابان بیاورد، سرکوب خداناباوران را تشدید کند و جیب مداحان و حواریون خود را پر کند.

ایده‌ها و آرزوهایی که حکومت تلاش می‌کند در ماه محرم و اربعین به آنها برسد تماماً شکست‌خورده است. امسال شاهد بی‌حجابی بیشتر و استحاله باورنکردنی مراسم محرم به وضعیتی تماماً مغایر با آرزوهای حکومت بودیم. حکومت چنان در اسلامیزه کردن جامعه شکست‌خورده است که مقامات حکومتی از خامنه‌ای تا امامان جمعه همه به این واقعیت عیان جامعه ایران اعتراف کرده‌اند. به همین اعتبار بریزوبپاش و دزدی از جیب مردم هم نخواهد توانست اربعین امسال را به عرصه‌ای برای تاخت‌وتاز حکومت و فرصتی برای رسیدن به اهدافش تبدیل کند.

اینرا هم بخوانید

محمد و تلاش رژیم برای نجات اسلام – میلاد رسایی‌منش

مندرج در ژورنال شماره ۸۲۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …