“اجنه‌ها” به نیروهای اطلاعاتی پیوسته‌اند! میلاد رسایی‌منش

مندرج در ژورنال شماره ۸۴۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مصطفی کرمی، مدرس حوزه علمیه اسلامی، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها از “اجنه و نیروهای شیطانی” به‌عنوان مهره‌های اجرایی، عملیاتی و اطلاعاتی استفاده می‌کنند، تأکید کرد که این موضوع “تحقیقاً و یقیناً” صحت دارد.

این ادعا که اگر به کسی که از واقعیات موجود در ایران باخبر نباشد گفته شود، احتمالاً آن را جوک تلقی خواهد کرد، نشان‌دهنده واقعیتی تلخ در مورد مردم گرفتار شده در زندان حکومت اسلامی است. سران حکومت اسلامی مدت‌هاست که در باب وجود اجنه، و موجودات ماوراءالطبیعه سخن گفته، و برای اثبات یاوه‌سرایی خود به قرآن ارجاع داده‌اند. ترویج خرافات اما در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی، صرفاً در گفتار مقامات حکومتی خلاصه نمی‌شود. خرافات‌پرستی و ترویج مزخرفات اسلامی، سیاستی است که رژیم برای تحمیق توده‌ها، از مدارس و کودکان شروع کرده است. از تدریس متون اسلامی شیعی، تا برگزاری انواع و اقسام مراسم مذهبی، رژیم همه تلاش خود را برای مغزشویی کودکان انجام داده است.

این مورد اخیر اما از یک نظر دیگر نیز حائز اهمیت است. بر کسی پوشیده نیست که رژیم اسلامی پس از آغاز انقلاب زن زندگی آزادی، و جنگ در غزه و لبنان، و کشته‌شدن اسماعیل هنیه، حسن نصرالله و تعدادی از سرداران سپاه، به‌شدت تحقیر شده و در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد. جمهوری اسلامی که به‌اندازه عمرش در مورد نیروهای نیابتی و تروریستش در منطقه پروپاگاندا کرده و به افکار عمومی دروغ فروخته است، امروز با این پرسش مواجه شده که چرا در مقابل دشمن دیرینه خود، یعنی اسرائیل، تا این حد قافیه را باخته است. در این شرایط است که آخوندهای حکومتی برای توجیه وضعیت اسفناک خود، دست‌به‌دامن خرافات و نقش جن و موجودات ماوراءالطبیعه می‌شوند.

آخوندهای رانتی حکومت روی خرافه‌پرستی و اسلامی بودن بخشی از جامعه حساب ویژه‌ای بازکرده، و ترویج خرافات را تنها راه نجات از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند، یافته‌اند. غافل از اینکه مردمی که در یک‌قلم در انقلاب زن زندگی آزادی، کلیت اسلامِ حکومت را زیر سؤال برده‌اند، مدت‌هاست نسبت به این سیاست مزورانه حکومت آسیب‌ناپذیر شده‌اند. مردمی که با مبارزات خود دنیا را به احترام وادار کرده‌اند را قطعاً چند آخوند مفت‌خور و کذاب نخواهند توانست که فریب دهند.

اینرا هم بخوانید

مراسم یادبود غیراسلامی و غیر مذهبی – میلاد رسایی منش

مندرج در ژورنال شماره ۸۰۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …