“جرأت نمی کنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم”!

و چه خوب است اینجوری.
اعظم قمری همسر رضا خرمی پاسدار به درک واصل شده و محافظ سلیمانی به خبرگزاری حکومتی رکنا گفته است: “جرأت نمی کنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم!. ” یک ‌بار برای انجام کاری به دفترخانه رفتم و کارمند آنجا متوجه شد که همسر شهید مدافع حرم هستم. او گفت چرا گذاشتید همسرتان به سوریه برود، همین موضوع و چند مورد مشابه باعث شد که دیگر ما جرأت نکنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم.”!


و چه خوب است اینجوری. کل نظام مود نفرت و انزجار مردم است و در هر فرصتی شعار سرنگونی نظام را سر می دهند. این قدرت مبارزه مردم است در برابر یکی از وحشی ترین رژیم های تاریخ بشر.
نه تنها این خواهر زینب حکومت و باندهای تروریست دور و بر باند سلیمانی به درک واصل شده، بلکه کل سران و مقامات ریز و درشت رژیم آدمکشان هم مدتهاست که جرات ظاهر شدن در میان مردم را ندارند، مگر در معیت خیل محافظان و آدمکشانشان.


هر جایی سران و مزدوران رژیم جرات کرده و مثلا به میان مردم آمده اند، با موج اعتراض و مبارزه مردم روبرو شده و مردم هوو شان کرده اند. تازه ترین مورد آن تلاش و تقلای یک مزدور حکومتی در جریان اعتراضات باشکوه کشاورزان و مردم اصفهان بود، که مردم شخص خامنه ای رئیس حکومت آدمکشان را هوو کردند و روز بعد بنرهایش را در اصفهان آتش زدند. کل نظام در محاصره مردم معترض است. جنگ مردم با نظام و برای به زیر کشیدنش ابعاد واشکال مختلفی به خود گرفته است. حکومت در برابر مردم مدتهاست که “امنیت” ندارد! و این را خودشان هم می دانند. نبرد نهایی مردم برای به زیر کشیدن کل بساط جمهوری اسلامی وارد مرحله تازه ای شده است.

اینرا هم بخوانید

وزارت بهداشت: “افزایش۴۶درصدی تعرفه‌های پزشکی جبران گذشته است”- محمد شکوهی

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت هفته گذشته در دفاع از مصوبه شورای‌عالی بیمه مبنی …