رهبر درمانده تنها مانده! جلیل جلیلی

اظهارات اخير خامنه اى كه تلاشى است براى روحيه دادن به نيروهاى سركوبگرش، بيش از هر چيزى ضعف و درماندگى او در مقابل انقلاب مردم را آشكار ميكند.

او در ديدار با جمعى از طلاب قم در روز دوشنبه گفت: ″هدف افراد حاضر در اغتشاشات برطرف کردن ضعف‌ها نبود بلکه از بین بردن نقاط قوت کشور بود.‶ و نقاط قوت هم از نظر ايشان، دروغهايى چون امنيت!، پيشرفت علمى!، رشد توليد داخلى!، شكوفايى اقتصادى! و رونق گردشگرى! هستند. او همچنين اعتراضات مردم را اغتشاش ناميد، در توصيف اين اعتراضات از فعل ماضى استفاده كرد، اطرافيان خود را به ″جهاد تبيين‶ و تبليغات بيشتر از طريق بكار گيرى زبانها و حنجره های مختلف و ابتکار و نوآوری فراخواند، وضعيت خود را به وضعيت امام حسين تشبيه كرد، معترضين را خائن ناميد و به عدم كارآيى سركوبها اعتراف كرد: ″البته در اینکه مشکل اقتصادی و معیشتی وجود دارد شکی نیست اما آیا این مشکل با آتش زدن سطل زباله و اغتشاش خیابانی حل می‌شود؟ بدون تردید این کارها خیانت است و دستگاههای مسئول نیز با خیانت، برخورد جدی و عادلانه می‌کنند.‶ ″در رأس نقشه‌های بدخواهان، تبلیغات و به قول خودشان پروپاگاندا است که علاج آن، تبیین صحیح حقایق از زبانهای مختلف و با ابتکار و نوآوری است چرا که راه برطرف کردن وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین و روشنگری است.‶

جواب مردم انقلابى ايران به خامنه اى و ديگر سران و فرماندهان جمهورى اسلامى اين است كه ما زير حكومت ٤٣ ساله شما هيچگونه امنيتى، چه اقتصادى و چه اجتماعى و حقوقى، نداشتيم. از لحاظ اقتصادى به فقر و محروميت بيشتر رانده شديم، از لحاظ حقوق انسانى بنده و برده تعريف شديم و هر جا و هر زمان دهان به اعتراض كشوديم با اسيدپاشى بر سر و صورت، با بريدن دست و پا، با سنگسار، با زندان، شكنجه و اعدام جواب گرفتيم. براى همين بپا خاسته ايم تا شما را از قدرت پايين بكشيم و به اين وضعيت نكته پايانى بگذاريم؛ انقلاب ما جارى است و هنوز پايان نيافته است؛ اين انقلاب روز بروز گسترده تر و قدرتمندتر ميشود و به موازات آن شما ضعيف تر و منزوى تر ميشويد؛ شما را راه نجاتى نيست؛ جهان در حال رويگرانى از شما و در حال حمايت از اعتراضات ما است؛ ما با شما هيچ همكارى و منافع مشتركى نداشته ايم كه اعتراضات ما را خيانت بناميد. اگر هم منظورتان از ″خيانت‶ پشت كردن برخى از هدستانتان به شماست، لازم ميدانيم بگوييم كه منتظر رويگرانى هاى بيشتر و ريزش هاى بيشتر صفوفتان باشيد. اين انقلاب صفوف شما را متلاشى تر از اين خواهد كرد. مطمئن باشيد شما را محاصره، بازداشت و محاكمه خواهيم كرد. اين روز در چشم انداز است؛ تشبيه خودتان به امام حسين تان اقرارى است بر وضعيت اسفبارتان.

زنده باد انقلاب زن، زندگى، آزادى!

زنده باد انقلاب انسانى براى ساختن يك جامعه انسانى!

اینرا هم بخوانید

جهش صعودی تورم با حذف ارز ترجیحی- حمید دائمی

کارگر کمونیست ۸۴۱ کارگر کارگاهی- حمید دائمی اعلام حذف ارز ترجیحی ۴۸۵ قلم کالا توسط …